۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۲۳۱۲۷
هنرمند و بازیگر سینما و تلویزیون:

کار در حوزه بهزیستی و معلولان یکی از پرثمرترین عرصه های زندگی ام است

افسانه بایگان کار در عرصه بهزیستی و معلولان را یکی از پرثمرترین عرصه های زندگی خود دانست و بیان کرد: متاسفانه حضور در این عرصه ها به حاشیه رانده شده است و امیدوارم همه هنرمندان در این زمینه ها وارد شوند.
کار در حوزه بهزیستی و معلولان یکی از پرثمرترین عرصه های زندگی ام است
افسانه بایگان هنرمند سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: در سال‌های گذشته در مواردی که با شکل‌های مختلف از جمله به عنوان داور با نمایش‌ها و تئاترهای معلولان سر و کار داشته و آشنایی پیدا کردم و این را لطف و عنایت خداوند می دانم که شامل حال من شده است.

بایگان اظهار کرد: همکاری من با بهزیستی بیشتر در خصوص تئاتر معلولین بوده است و کار معلولین در این عرصه منسجم، پویا و همدل می دانم.

بایگان با اشاره به  برگزاری نخستین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی تدبیر قلم با موضوع معلولیت در شهرکرد اظهار کرد: کسانی که در این عرصه کار می‌کنند بسیار قابل احترام اند اما متاسفانه اکثر کارها از ضعف نمایشنامه و فیلم نامه رنج می برند.




وی افزود: امیدوارم با برگزاری این جشنواره ها و تداوم آن، سازمان بهزیستی بتواند این معضل را برطرف و منشا تولید متون متنوع و متعدد با موضوع معلولان شود.

بایگان با بیان اینکه هر منطقه از ایران زیبایی های خاص خود را دارد شجاعت، آزاد منشی و غیرت را ویژگی اصلی مناطق عشایر نشین دانست که گرمای محبتشان شامل حال همه می شود.

وی کار در عرصه بهزیستی و معلولان را یکی از پرثمرترین عرصه های زندگی خود دانست و بیان کرد: متاسفانه حضور در این عرصه ها به حاشیه رانده شده است و امیدوارم همه هنرمندان در این زمینه ها وارد شوند.

این هنرمند و بازیگر سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه کارهای فاخر و خوبی در عرصه معلولین در سینما کار نشده است و خود من اگر کار منسجم و خوبی در این زمینه انجام شود دوست دارم در آن بازی کنم.
سفر افسانه بایگان هنرمند، تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان به شهرکرد برای حضور در آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی نمایشنامه‌نویسی تدبیر قلم با موضوع معلولیت است.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۵۵:۱۲

27 Dec 2019