۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۲۲۱۳۷
در جلسه با فعالان فرهنگي و امام جمعه شهر گهرو مطرح شد:

فرهنگسرا؛مهمترين خواسته ي مردم گهرو در حوزه ي فرهنگ و هنر

عمليات احداث فرهنگ سراي شهر گهرو در سال ۱۳۸۹ توسط اداره راه و شهرسازي شهرستان کيار آغاز شد که پس از پيشرفت ۵۰% نزديک به ۴ سال است که به صورت نيمه کاره رها شده است.
فرهنگسرا؛مهمترين خواسته ي مردم گهرو در حوزه ي فرهنگ و هنر
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار، به منظور آشنايي مسئولان عرصه ي فرهنگ شهرستان کيار و رصد مشکلات فرهنگي يا مسائل موثر در ايجاد مشکلات فرهنگي، جلساتي تحت عنوان شوراي فرهنگي توسط اداره فرهنگو ارشاد اسلامي شهرستان کيار در شهر هاي شهرستان برگزار مي شود و پس از طرح مهمترين مسائل و جمع بندي آنها مهمترين معضلات در جلسه شوراي فرهنگ عمومي شهرستان مطرح مي شود که مسئولان با بررسي در راستاي حل اين مشکلات تصميم گيري مي نمايند.

صبح روز پنج شنبه دهم ارديبهشت ۹۴ جلسه ي شوراي فرهگي شهر گهرو با حضور امام جمعه و ديگر مسئولان شهر همچون شهردار گهرو، اعضاي شوراي اسلامي گهرو و مدير اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي کيار در دفتر امام جمعه اين شهر برگزار و اعضا مهمترين مسائل و مشکلات شهر را مطرح نمودند.

در اين جلسه مسائل و مشکلاتي به شکل کلي بيان شد ولي آنچه بيشتر در بيان اعضا جلب توجه ميکرد نياز شهر گهرو به فرهنگسرا جهت ساماندهي امور فرهنگي هنري اين شهر بود.

ديگر مشکل عمده و مهم در شهر گهرو فقدان امکانت لازم ورزشي بود که هر کدام از مطرح کنندگان خواستار اين مساله بودند که ضمن رفع موانع پيش روي توسعه ورزش گهرو با توجه به مقام هاي کسب شده توسط نوجوانان و جوانان گهرو در رده هاي سني مختلف و در بين دختران و پسران توجه ويژه اي به ورزش گهرو شود تا در پرتو اين موضوع بتوان مشکلات فرهنگي را نيز برطرف کرد.

گفتني است عمليات احداث فرهنگ سراي شهر گهرو در سال ۱۳۸۹ توسط اداره راه و شهرسازي شهرستان کيار آغاز شد که پس از پيشرفت ۵۰% نزديک به ۴ سال است که به صورت نيمه کاره رها شده است.

شهر گهرو يکي از ۴ شهر شهرستان کيار در فاصله ۱۰ کيلومتري جنوب شلمزار مرکز شهرستان کيار و فاصله ۴۰ کيلومتري جنوب غرب شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياری واقع است.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۵:۴۹

28 Dec 2019