۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۰۳۲۷
معاون استاندار خبر داد:

نخستين نمايشگاه بين‌المللي صنايع و ماشين‌آلات كشاورزي چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري گفت: نخستين نمايشگاه بين‌المللي صنايع و ماشين‌آلات كشاورزي شهريور سال جاري در چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود.
نخستين نمايشگاه بين‌المللي صنايع و ماشين‌آلات كشاورزي چهارمحال و بختياري برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، سيامك سليماني دشتكي معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري در نشست بررسي برگزاري نخستين نمايشگاه بين‌المللي صنايع و ماشين‌آلات كشاورزي چهارمحال و بختياري تأكيد كرد: اين نمايشگاه ۲۳ تا ۲۶ ماه جاري در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي شهركرد برگزار خواهد شد.

وي افزود: در اين نمايشگاه انواع دستاوردهاي مربوط به صنايع و ماشين‌آلات كشاورزي، نهاده‌ها، آبياري، دام، طيور، آبرساني، شيلات، آبزيان و دامپزشكي به نمايش گذاشته مي‌شود.

سليماني دشتكي تصريح كرد: تاكنون ۵۰ شركت معتبر ملي و استاني براي شركت در نخستين نمايشگاه بين‌المللي صنايع و ماشين‌آلات كشاورزي چهارمحال و بختياري اعلام آمادگي كرده‌اند.

وي بيان داشت: زمان بازديد علاقه‌مندان از نخستين نمايشگاه بين‌المللي صنايع و ماشين‌آلات كشاورزي چهارمحال و بختياري از ساعت ۱۵ تا ۲۱ پبيش‌بيني شده است.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختياري اضافه كرد: تمامي دستگاه‌هاي اجرايي مرتبط با برگزاري اين نمايشگاه موظفند تا همكاري و تعامل لازم را داشته باشند.

وي عنوان داشت: برگزاري چنين نمايشگاه‌هايي به‌ويژه در سطح ملي و بين‌المللي نقش مهمي در معرفي محصولات و توليدات مرتبط با حوزه كشاورزي و تسريع در دستيابي به رونق اقتصادي دارد.

سليماني دشتكي يادآور شد: حضور شركت‌هاي معتبر ملي در نخستين نمايشگاه بين‌المللي صنايع و ماشين‌آلات كشاورزي چهارمحال و بختياري مي‌تواند امتياز مطلوبي براي معرفي توليدات حوزه‌هاي مختلف اين بخش باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۳:۵۹

6 Mar 2020