۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۲۸۳۵۷
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تحلیل‌هاي اشتباه مسئولان راهي براي نفوذ دشمن است

نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختیاری گفت: تحليل‌ها و محاسبات اشتباهي كه مسوولان ارائه مي‌دهند، موجب نفوذ دشمن مي‌شود.
تحلیل‌هاي اشتباه مسئولان راهي براي نفوذ دشمن است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ايران خبر، حجت‌الاسلام محمدعلي نكونامنماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری  در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه با اشاره به اينکه نبايد رفع همه مشكلات كشور را به برجام نسبت داد اظهار کرد: پيش از برجام در كشور دانشمندان به فناوري‌هاي مهم و علمي دست يافتند و حتي ۲۰ درصدي غني‌سازي اورانيوم در كشور نيز پيش از برجام شكل گرفت.

وي تصريح کرد: آمريكا يك غارتگر است حتي در زماني كه وزير امور خارجه ايران در نيويورك به سر مي‌برد، دو ميليارد دلار از سرمايه‌هاي ايران را مسدود كرده است.

نکونام با بيان اينکه نبايد به دشمنان اجازه دهيم در کارهاي ما دخالت کنند اذعان داشت: بايد در برابر دشمن همواره مقاومت كرد.

نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه شهركرد، به انتخابات دوره دوم مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و گفت: فضاي تبليغات در دوره دوم بايد سالم باشد و مسئولان نيز بايد قانون انتخابات را اجرايي كنند و مردم نيز فرد اصلح را انتخاب كنند.

نكونام تاکید کرد: پاسداري از ارزش‌هاي انقلاب اسلامي، مومن و متعهد بودن از خصوصيات فرد اصلح در انتخابات است.

وي مراسم معنوي اعتکاف را فرصتي براي خلوت کردن با خدا دانست و گفت: در مراسمات معنوي معتکفين بايد جهت خودسازي خود بيشترين بهره را از اين فرصت بگيرند.

نکونام به مراسمات پيش‌رو نيز اشاره کرد و گفت: نهم اردي بهشت سالروز تشكيل شوراهاي اسلامي شهر و روستا بوده و در همه امور بايد مشورت كرد و نقش شوراها در شهرها و روستاها بسيار مهم است.

نكونام، به بركات ماه مبارك رجب و آيين معنوي اعتكاف اشاره كرد و گفت: از اين فرصت در جهت خودسازي بايد بيشترين بهره را گرفت.

انتهای پیام1026ج/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۷:۴۲

7 Feb 2020