۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
کد مطلب : ۲۶۳۷۷
يادداشت فرمانده سپاه اردل;

حماسه 9 دي،حماسه عبرت ها

حماسه 9 دي حماسه عبرت هاست زيرا اگر چه در اين فتنه بزرگ دشمنان ناکام شدند اما نااميد نشده و شيوه راهبردی خود را تغيير دادند.
حماسه 9 دي،حماسه عبرت ها
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل به مناسبت فرارسيدن سالروز گراميداشت ۹ دی در يادداشتي نوشت: برگزاري انتخابات متعدد در نظام جمهوري اسلامي نشانه اي از مردم سالاري ديني به معناي واقعي است؛ اين همان چيزي است که عرصه را بر دشمنان براي برچسب زدن به اين نظام و ملت تنگ کرده است.

با برنامه ريزي مدرن و چندين ساله در اتاق فکرهاي خود، برنامه شيطاني پيچيده اي را طراحي کردند تا اين نقطه قوت نظام تبديل به ضعف و زوال کنند و انتخابات دوره دهم رياست جمهوري بهترين زمان عملياتي کردن برنامه ريزي هاي بلند مدت قبلي بود و فتنه اي بزرگ و عميق را در کشور با پشتوانه امپراطوري رسانه اي حمايت هاي مالي و ميداني و بازي گرفتن فريب خوردگان داخلي به وجود آوردند،فتنه اي که از تمامي ظرفيت ها براي به چالش کشيدن قدرتمندترين نظام هاي سياسي دنيا برخوردار بود.

بدون شک اقتدار نظام اسلامي در برخورد با فتنه دستهاي داخلي و خارجي و توان مديريتي و هدايت سکان دار کشتي انقلاب حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي) در کنار حضور ميليوني مردم با بصيرت و زمان شناس ايران اسلامي در تظاهرات ۹ دي در طول سه دهه انقلاب بي نظير بود که البته نشان از تائيدات غيبي در نصرت الهي در خنثي سازي اين فتنه بزرگ بود،فتنه اي که قطعا خسارات مادي و معنوي زيادي براي نظام و پرونده هاي بين الملل به همراه داشته است علاوه براين خسارات ،ايجاد شکاف دربين امتي واحد ، ملي متحد،اميدواري دشمنان به شکست نظام،بازي با حيثيت نظام در خارج از کشور،باج خواهي از نظام در پرونده هاي بين المللي ،تخريب چهره نهادها و شخصيت ها و مراکز قانوني نظام و.... که به لطف خداوند متعال حرکت انقلابي مردم در ۹ دي سال ۸۸ پاياني در ۸ ماه فتنه تلاش غرب و عوامل داخلي آنها جهت براندازي نظام و تجزيه ايران عزيز در قالب انقلاب رنگي به حساب مي آيد که دستاوردهاي خاص خود را براي نظام به همراه داشته است ،افزايش جايگاه مردمي و اقتدار و استحکام نظام رفراندوم ملي در دفاع از نظام و رهبري، ايجاد اتحاد و انسجام ملي در کشور، غربالگري انقلابيون واقعي از مدعيان دروغين، حفظ استقلال سياسي و تمامي ارضي و ايجاد اميد در جبش هاي اسلامي منطقه و.... نتيجه اين حماسه عظيم تاريخي بود.

اما حماسه ۹ دي حماسه عبرت هاست زيرا اگر چه در اين فتنه بزرگ دشمنان ناکام شدند اما نااميد نشدند و شيوه و راهبرد خود را تغيير دادند که رهبر فرزانه انقلاب اسلامي بارها آنها را گوشزد کردند"خطر نفوذ" ولي متاسفانه عده اي ساده لوح در داخل کشور هنوز به اين باور نرسيدن که نفوذ آمريکا يعني خطري است در تمامي زمينه ها زيرا آمريکاي جنايتکار همانطور که در منطقه مشاهده مي شود هيچ وقت با نفوذ خود راحت طلبي را براي مسلمانان نخواسته و هميشه سرسبد گفتار و کردا خود را قتل و عام مسلمانان و شکستن اتحاد مسلمانان شيعه و سني را به مسلمين هديه داده که اين خصلت همان خصلت شيطاني است که اميدواريم اين افراد اين مهم ار درک کنند.

حماسه ۹ دي عبرتي است بري دشمنان که اين ملت استوار را دوباره آزمودن خطاست و عبرتي است براي نخبگان و خواص بي بصيرت ضمن توجه به داشتن بصيرت به امداد هاي غيبي و نصرت الهي به نظام را فراموش نکنند که اين انقلاب و حکومت پرچمدار اسلام ناب صاحب الامر دارد. پس در دايره حق و حقانيت بمانند و جزء زيان ديدگان دنيا و آخرت قرار نگيرند.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۰:۵۳

24 Jan 2020