۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۱۲۲۳۷
انتصابی دیگر در استان،

معرفی فرماندار جدید شهرستان لردگان

در مراسمی با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، فرماندار شهرستان لردگان معرفی شد.
معرفی فرماندار جدید شهرستان لردگان
به گزارش جهانبین به نقل از  سلام لردگان، انصاری امام جمعه لردگان در مراسم تودیع معارفه فرماندار جدید این شهرستان اظهار داشت: ما در شهرستان لردگان مسئول کاردان، ولایی و مومن می خواهیم و کاری به چپ و راست و سیاسی بودن نداریم و دوران کار و تدبیر و رفع مشکل مردم فرا رسیده، هر کس در این جهت قدم بردارد مورد پسند مردم است .

امام جمعه لردگان گفت:خدمتگزاری به مردم و جامعه را باید از امام راحل بیاموزیم ، امام (ره)، تمام عمرش را در خدمت به مردم و راهنمایی و دلسوزی مردم بود .

وی افزود: رمز مشکلات مردم وجامعه، پیشرفت علمی، اقتصادی و اکتشافی است و هرکس در این راه قدم بردارد خدمتگذار جامعه است .

وی خطاب به مسئولین گفت: هیچ وقت در جامعه اسلامی حالت فخر فروشی نداشته باشیم، ریاست طلب، دنبال مال دنیا نباشیم اگر مسئولی قدرت طلب و فخر فروش و دنیا پرست باشد عاقبت بخیر نمی شود. کسی که به وظیفه خودش عمل کند، مقام را برای خدمت به مردم ، ریاست را برای رفع مشکلات مردم می خواهد عاقبت بخیر است.

انصاری در آخر از زحمات و تلاش های بی دریغ زاهدی فرماندار سابق شهرستان لردگان تقدیر و تشکر کرد و از ابوالقاسم کریمی فرماندار جدید خواست با توجه به سوابق و تجربیاتی که در گذشته و در مسئولیت های قبلی داشته است در جهت رفع مشکلات مردم بکوشد .

وی از مردم و دیگر مسئولین ادارات خواست با کمک و همکاری فرماندار جدید در جهت پیشرفت شهرستان همکاری های لازم را با هم داشته باشند.
انتهای خبر/ح

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۹:۴۱

27 Jan 2020