۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۳۶۲۷۷
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد

برگزاری 700 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از ۷۰۰ برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی و سه مرحله؛ قبل، حین و بعداز هفته دفاع مقدس اجرا می شوند.
برگزاری 700 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز، با بیان اینکه هشت سال دفاع قهرمانانه حرکتی بنابر اراده الهی، در امتداد نهضت عاشورا و مکتب سرخ شهادت بود، تصریح کرد: در تمام این سال‌ها مدبرالامور این انقلاب کسی جز خدای متعال نبود، که این انقلاب را به رغم تمام کم و کاستی هایی که توسط ضد انقلاب خارجی و معاندان داخلی فراهم گردید، از فتنه‌های بدخواهان حفظ نمود تا این وعده الهی، که مستضعفان ، وارثان اصلی زمین خواهند بود، تحقق یابد.

وی با اشاره به مدافعان حرم و باز بودن در شهادت افزود: فرزندان ولایتمدار امام خامنه‌ای (مد ظلّه العالی) با نام مقدس مدافعان حرم اعتبار و آبرو برای نظام به ارمغان بیاورند و سر فتنه داعش را به سنگ بکوبند و نشان دادند راه شهادت باز است.

سردار اکبری به استفاده دشمنان از فضای مجازی و مسموم کردن این فضا یادکردو گفت : دشمنان با مسموم کردن فضای مجازی در صدد برآمدند تا این نسل را به قهقرا ببرند؛ ولی از همین فضای وهن آلود، پیام استقامت و مقاومت بین المللی شیعیان و آزادی خواهان جهان به جهانیان صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز نسل انقلابی برای اهل یقین و دل‌های پاک، فضای عطر‌آگین شهادت را بشارت می دهد و دیری نخواهد گذشت که آخرین علمدار جهان، پرچم « نصر من الله و فتحٌ قریب » را بر تارک زمین نصب العین جهانیان قرار خواهد داد.

سردار اکبری تصریح کرد: امروز مسئولیت این رسالت بر عهده همه آحاد ملت به خصوص جوانان بسیجی و پاسداران انقلاب اسلامی است، که با صیانت و حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای دفاع مقدس، در تمام صحنه‌ها ، گوش به فرمان ولایت حضوری انقلابی و یکپارچه داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای بیش از ۷۰۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس در دو بخش درون سازمانی و برون سازمانی و سه مرحله؛ قبل، حین و بعداز هفته دفاع مقدس اجرا می شوند.

وی به برنامه های آغازی از قبل از هفته دفاع مقدس اشاره و گفت: برپایی بیمارستان های صحرایی در لردگان و اردل، فضاسازی محیطی، اعزام تیم های بسیج جامعه پزشکی به مناطق محروم و خدمت رسانی به نیازمندان و محرومان در مناطق کمتربرخوردار، برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس، یادواره شهدا با عنوان آبروی محله و... آغاز شد.

سردار اکبری با اشاره به مراسم باشکوه رژه باصلابت نیروهای مسلح در مرکز استان و صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در شهرستان های مختلف در 31شهریور ماه همزمان با آغاز دفاع مقدس خبر دادو گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، حضور منسجم بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، زنگ انقلاب در واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی، کارگاه های جنگ نرم با رویکرد علمی،از سایر برنامه های این ایام است.

وی تصریح کرد: افتتاحیه پایگاه های مقاومت بسیج، مسابقات فرهنگی- ورزشی و علمی، اکران فیلم، نشست یادیاران، تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت و... از دیگر برنامه های محوری گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح استان عنوان کرد.

وی، به ساخت فیلم مستند با محوریت مدافعین حرم تحت عنوان "داعش درشهرکرد" اشاره و گفت: این فیلم با برپایی نمایشگاه ویژه هفته دفاع مقدس در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)، این فیلم تا پایان هفته دفاع مقدس در مهدیه مصلای برای بازدیدکنندگان اکران می شود.

سردار اکبری، همایش و مراسم های ویژه و متناسب با ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سید و سالارشهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام را از دیگر برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس امسال برشمرد که با دهه نخست محرم تقارن یافته است.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۲:۴۸

28 Dec 2019