۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۳۴۲۹۷
امام جمعه کوهرنگ:

سپاه قدرت بلامنازع در پروژه هاي عمراني، فرهنگي و اقتصادي است

امام جمعه کوهرنگ گفت: امروز سپاه فقط سپاه دفاعي و نظامي نيست بلکه سپاه دفاعي اقتصادي، سياسي، فرهنگي و فکري است و همين ويژگي‌ها، سپاه را قدرت بلامنازع در پروژه‌هاي عمراني معرفي کرده است.
سپاه قدرت بلامنازع در پروژه هاي عمراني، فرهنگي و اقتصادي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام طباطبايي، امام جمعه کوهرنگ در ديدار با پاسداران سپاه ناحيه کوهرنگ با تبريک روز ولادت امام حسين (ع) و روز پاسدار، امام حسين (ع) را گنجينه برتر ائمه برشمردند. 

امام جمعه کوهرنگ افزود: پرافتخارترين نسبت پاسداران به امام حسين (ع) داده شده است چراکه روز پاسدار را روز ولادت امام حسين (ع) قرار داده اند.

وي با بيان اينکه شناسنامه گوياتر از اين نداريم که آن را به ابي عبدالله تشبيه کنند، گفت: رفيع ترين مقام جمهوري اسلامي ايران بعد از روحانيت، سپاه پاسداران است.

حجت الاسلام طباطبايي بيان داشت: عنصر عقيدتي که در سپاه پاسداران است که پاسدار در مسير آموزه هاي ديني و ولايت حرکت مي کند.

امام جمعه کوهرنگ با بيان اينکه مقام پاسداران مقام رفيعي است که در مسير اسلام و اهل بيت است که عظمت و اقتدار جمهوري اسلامي را برعهده گرفته است، تصريح کرد: امروز سپاه فقط سپاه دفاعي و نظامي نيست بلکه سپاه دفاعي اقتصادي، سياسي، فرهنگي و فکري است و همين ويژگيها، سپاه را قدرت بلامنازع در پروژه هاي عمراني معرفي کرده است.

رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ با اشاره به اينکه اگر امروز در دنيا قدرت داريم از ولايتمداري سپاه پاسداران است، افزود: معادلات بين المللي را سردار سليماني در خاورميانه تعيين مي کند.

حجت الاسلام طباطبايي اظهار کرد: سپاه يک انقلاب جهاني و پيش مقدمه ظهور حضرت مهدي است و همين پرچم را ان‌شالله مقام معظم رهبري به دست حضرت ولي عصر (عج) برساند.

امام جمعه کوهرنگ با بيان اينکه افتخاري که در درجه سربازي و نيروي رسمي سپاه نصيب ما شده است را بايد قدر بدانم گفت: من خودم را يک بسيجي مي‌دانم و حاضرم در ميدان بسيج هر کاري انجام دهم چراکه کار در بسيج و سپاه عزت، شرف و افتخار است.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۸:۵۸

1 Jan 2020