۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
کد مطلب : ۲۷۸۱۷
امام جمعه شهر اردل؛

اقتصاد مقاومت با گفتار و شعار محقق نمي‌شود

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه اقتصاد مقاومت با گفتار و شعار محقق نمي‌شود گفت: مهمترين مشکلات مردم بيکاري و فقر است که براي رفع اين مشکل بزرگ در جامعه اقتصاد مقاومتي مدنظر مقام معظم رهبري است.
اقتصاد مقاومت با گفتار و شعار محقق نمي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، حجت‌الاسلام موسي سلمان‌پور امام جمعه شهر اردل در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن تسليت به مناسبت ايام عزاي فاطمي گفت: حضرت فاطمه (س) به عنوان دختر پيامبر گرامي اسلام و نيز همسر اميرالمومنين علي (ع) الگوي کاملي در ولايتمداري است؛ حضرت فاطمه زهرا (س) دفاع از ولايت را سرلوحه برنامه‌هاي خود قرار داده و آن را در هيچ شرايطي رها نکردند.

سلمان‌پور با بيان اينکه ۲۲ اسفندماه اولين روز از ايام فاطمه دوم است، افزود: شايسته است در ايام فاطميه مومنان و دوستاران آن حضرت مراسمات ويژه ايام شهادت آن بانوي بزرگوار اسلام را که اولين شهيده راه ولايت و امامت نيز هست با شکوه تمام برگزار نمايند.

امام جمعه شهر اردل اردل در بخش ديگر خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره فرمايشات حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در آخرين ديدار رئيس و نمايندگان دوره چهارم مجلس خبرگان رهبري گفت: مقام معظم رهبري دراين ديدار بار ديگر به اجراي اقتصاد مقاومتي در کشور اشاره کردند و رفع مشکل بيکاري و اقتصادي در کشور را عملي شدن اقتصاد مقاومتي دانستند لذا مسئولين بايد زمينه تحقق اقتصاد مقاومتي را فراهم کنند.

سلمان‌پور با بيان اينکه اقتصاد مقاومت با گفتار و شعار محقق نمي‌شود گفت: مهمترين مشکلات مردم بيکاري و فقر  است که براي رفع اين مشکل بزرگ در جامعه اقتصاد مقاومتي مدنظر مقام معظم رهبري است.

وي از حضور با شکوه مردم در انتخابات خبرگان رهبري و مجلس شوراي اسلامي تقدير و تشکر کرد و افزود: مردم باحضور باشکوه خود در انتخابات مشت محکمي بر دهان استکبار جهاني زدند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۴:۰۶

7 Feb 2020