۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۲۴۸۴۷
فرماندار سامان :

توقع ما از مردم شهرستان سامان تعامل با نيروي انتظامي در راستاي توسعه خدمات است

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به نوپا بودن شهرستان سامان افزود: توقع ما از مردم شهرستان سامان تعامل با نيروي انتظامي در راستاي توسعه خدمات است.
توقع ما از مردم شهرستان سامان تعامل با نيروي انتظامي در راستاي توسعه خدمات است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما ، سعيد صالحي اردلي در صبحگاه نيروي انتظامي، ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي افزود: يكي از اركان مهم ايجاد نظم و امنيت داخلي جامعه در كشور جمهوري اسلامي، نيروي انتظامي است كه با استحكام تمام در راستاي برقراري نظم و امنيت در جامعه تلاش مي­كنند.

وي افزود: امنيت و آسايش كنوني جامعه را مرهون خون پاك شهدا، رهنمودهاي امام راحل و رهبري مقام معظم رهبري هستيم.

صالحي اردلي برقراري نظم و امنيت در جامعه، تامين آسايش عمومي، مبارزه با تروريسم، انهدام شورش و حركت مخل در جامعه، تامين امنيت در اجتماعات و راهپيمايي­ها، حراست از اماكن و تجهيزات و تسهيلات، مبارزه با منكرات، كشف جرايم را از جمله وظايف نيروي انتظامي برشمرد.

فرماندار شهرستان سامان خاطرنشان كرد: در شهرستان سامان با همدلي بين اعضاي شوراي تامين شاهد فعاليت­هاي خوبي در راستاي تامين امنيت و پيگيري امورات مردم بوديم.

وي با اشاره به نوپا بودن شهرستان سامان افزود: توقع ما از مردم شهرستان سامان تعامل با نيروي انتظامي در راستاي توسعه خدمات است.

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان سامان نيز در صبحگاه نيروي انتظامي، ضمن گرامي داشت هفته نيروي انتظامي و تسليت جانگداز حادثه منا افزود: اقتدار نيروي انتظامي كشور برگرفته ازاحكام و آيات الهي، فرمايشات مقام معظم رهبري، پشتيباني مردم و مسئولان است.

سيروس ميرزايي اظهار كرد: آسايش و امنيت جمهوري اسلامي ايران حاصل جانفشاني، پايمردي و ايثارگري نيروهاي مسلح كشورمان است چنانچه نيروي انتظامي علاوه بر داشتن علم و دانش سرشار از ايمان است.

وي اظهار كرد: يك پليس مدبر بايد در همه صحنه­ها حضور داشته باشد و شهادت طلبي،شهامت و قانونمندي از اوصاف نيروي انتظامي است.

گفتني است : در اين آيين ساختمان جديد نيروي انتظامي افتتاح شد و از تعدادي از پرسنل نيروي انتظامي شهرستان سامان تجليل شد.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۴۰:۲۸

7 Jan 2020