۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۱
کد مطلب : ۱۴۶۷۷
ادعای ۲۳ سناتور آمریکایی در نامه به باراک اوباما

از زمان روی کار آمدن روحانی وضع حقوق بشر وخیم‌تر شده/1+5 مسئله را بررسی کند

23 سناتور آمریکایی در نامه ای سرگشاده به باراک اوباما مدعی وخیم تر شدن شرایط حقوق بشر از زمان روی کار آمدن حسن روحانی، خواستار رسیدگی به مسائل حقوق بشری در مذاکرات 1+5 با ایران شدند.
از زمان روی کار آمدن روحانی وضع حقوق بشر وخیم‌تر شده/1+5 مسئله را بررسی کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از دیجیتال ژورنال، ۲۳ سناتور آمریکایی در نامه‌ای سرگشاده به باراک اوباما مدعی وخیم تر شدن شرایط حقوق بشر از زمان روی کار آمدن حسن روحانی رئیس جمهور جدید ایران شدند و خواستار رسیدگی به مسائل حقوق بشری در مذاکرات ۱+۵ با ایران شدند.

گفتنی است،این نامه در حالی انتشار می‌یابد که دولت آمریکا با دفاع از رژیم صهیونیستی (سمبل تروریسم و آدمکشی) ، قتل عام افراد بیگناه از جمله زنان و کودکان در سراسر جهان نظیر پاکستان و افغانستان، دفاع از رژیم‌های دیکتاتوری و ارتجاعی و نیز نادیده گرفتن حقوق اقلیت‌های قومی و نژادی در خاک آمریکا ، خود به عنوان سمبل تمام عیار ناقض حقوق بشر در نزد افکار عمومی جهانیان شناخته می‌شود.

خوب است سناتورهای آمریکایی برای پاسخگویی به افکار عمومی ، پیش از هر گونه اظهار نظر درباره دیگر کشورها،دولت آمریکا را به دلیل رفتارهای ضدانسانی‌اش در سراسر جهان مورد مواخذه قرار دهند.

دولت آمریکا همواره برای مقابله با مخالفان سیاست‌های ضدبشری خود در سراسر جهان آنان را با تهمت و دروغ به نادیده گرفتن حقوق بشر متهم می‌کند.

انتهای پیام/خ ز/
مرجع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۶:۴۵

4 Feb 2020