۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۳۲۶۷۷
امام جمعه موقت شهر بن:

حکم رهبر بر تمامي حکم ها قاطع است/ما از آمريکايي هيچ خيري نديده و نخواهيم ديد

امام جمعه موقت شهر بن گفت : اين را بدانيد و باور داشته باشيدکه اين دشمن خبيث هرگز بر ما رفيق نخواهد بود و در حال حاضر هم که در حال انتقال قدرت هستند، دارند وعده و وصيت هايي را انجام مي دهند که ما بر ايران سخت گرفتيم، شما هم تا مي توانيد سخت بگيريد .
حکم رهبر بر تمامي حکم ها قاطع است/ما از آمريکايي هيچ خيري نديده و نخواهيم ديد
  به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام مختاري  امام جمعه موقت شهر بن در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت:در قران کريم نسبت به اخلاق مومنين آيات فراواني اشاره شده است يکي از ايات اين است که ميفرمايد: انسان هاي مومن ،مردان و  زنان مددکار و کمک کار هم ديگير هستن در شادي و غم  دنبال تفرقه  نيستند و از احوالات هم جويا هستند.
 مومنين در مسجد هم ديگر را ميبيند و از احوالات هم ديگر خبر دار مي شوند.
 
وي ضمن اشاره به حديثي از امام صادق عليه السلام گفت : مومن بايد هشت خصلت داشته باشد :
1-آدم مومن بايد فاجعه هاي که تاکان دهند است را بايد با وقار و متانت اين حوادث رو رد بکند و خارج از مرز تقوا حرکت نکند.
2 -اگر بلاي نازل شد به مومن صبر پيشه ميکند.
3-نسب به نعمت ها و رزق و روزي که از سمت خداوند آمده است سپاسگذار و شاکر باشد.
4-آنچه را که خداوند به او داده است نسبت به آن قانع است .
5-انسان مونم اهل ظلم نيست و در پي تلافي ظلم هم نيست.
6-از درد و مشکلي که براي برادر مومنش پيش آمده است نارحت است و همش به فکر خود نيست.
7-مردم از دست انسان مومن در آرامش هستند .
8-علم رفيق و همراه انسان مومن است.

نيکي و خوبي کردن، پدر انسان مومن است .

مختاري افزود : يک بخش از ايمان انسان مومن مدارا کردن است با مردم ديگر آداب و معاشرت را رعايت بکند و نيکي و خوبي بکند

 دشمنان تلاش بر اين داشتند که اين دو رکن نظام را از يکديگر جدا بکنند

وي در ابتداي خطبه دوم ضمن عرض تسليت به مناسبت رحلت يارديرين امام انقلاب و رهبري،رياست فقيد مجمع تشخيص مصلحت نظام؛حضرت آيت الله هاشمي رفسنجاني به مقام معظم رهبري و خانواده ايشان و ملت ايران گفت: پيام نوراني مقام معظم رهبري به مناسبت در گذشت مرحوم آقاي هاشمي رفسنجاني،نشان از بزرگي و ياري قديمي براي  ايشان بود.
 
مختاري خاطر نشان کرد:.مرحوم آقاي هاشمي نسبت به نظام انقلاب اسلامي از همه چيز خود گذشته بود و وقتي مقام معظم رهبري مي فرمايند فقدان ايشان جان کاه است اين يک واقعيت است؛59 سال همراهي و رفاقت را دشمنان مخصوصا تلاش بر اين داشتند که اين دو رکن نظام را از يکديگر جدا بکنند اما ابدا هيچ وقت اين اتفاق رخ نداد.
 
وي افزود : اگر اختلاف نظري هم بود تنها از باب اجتهادي و فقهي بود که در آن صورت هم آقاي هاشمي  مي فرمودند نظر بنده اين است، اما تمامي دوستان را راهنمايي ميکردند که شما وظيفه داريدنظر آقا را اجرا کنيد چرا که ايشان رهبر جامعه هستند.

حکم رهبر بر تمامي حکم ها قاطع است

خطيب موقت نماز جمعه با اشاره به ولايت پذير بودن ايشان گفت : اين براي ما درس دارد چرا که ولايت مداري مردم يعني حکم رهبر بر تمامي حکم ها قاطع است؛ايشان در زندان کتاب امير کبير را مي نويسد تا جوان ها را متوجه بکنند که بايد مقابل استکبار و ديکتاتور ايستاد.کتاب فلسطين را ترجمه مي کند تا به مردم و جهانيان هشدار دهد که توجه شان را نسبت به قلب اسلام يعني مسجدالاقصي از دست ندهند و خب تمامي اين ها حاکي از يک نگاه زيبا و درون صاف يک انسان را دارد.

مختاري ضمن تشکر از مردم فهيم و باشعور ايران عزيز که در مراسم تشييع آقاي هاشمي نقش آفريني کردند گفت : بايد از مقام رهبري تشکر کرد که پيام ايشان بي نظير و بي دليل بود و موجب شور بيشتر مردم براي تشييع آقاي هاشمي  شد.

وي افزود: هميشه بايد همدل باشيم ،اگر چه سليقه ها مختلف است اما هيچ اشکال ندارد،بايد امت واحده مقابل دشمن باشيم و برادرانه نظر هايمان رابگوييم و کمک کنيم که به سرعت چرخ نظام اسلامي افزوده شود.


ما از آمريکايي هيچ خيري نديده ايم  و نخواهيم ديد و بايد طبق اين آيه، دشمنان قرآن و اسلام را مورد مرگ و لعن قرار داد.

وي با اشاره به  بد عهدي آمريکايي ها؛تصويب تمديد 10 ساله تحريم ها عليه ايران  گفت :اين تذکرات از قبل از طرف مقام معظم رهبري  داده مي شد،و خيلي ها الان هم باورشان نمي شود که آمريکايي ها هنوز هم با دست خودشان به جاهليت خودشان ادامه مي دهند.

مختاري گفت :  اين را بدانيد و باور داشته باشيدکه اين دشمن خبيث هرگز بر ما رفيق نخواهد بود و لذا خواستند با پنبه سر ببرند و کار هاي خودشان را انجام بدهندو در حال حاضر هم که در حال انتقال قدرت هستند، دارند وعده و وصيت هايي را انجام مي دهند که ما بر ايران سخت گرفتيم، شما هم تا مي توانيد سخت بگيريد .
 
وي افزود : در سوره مبارکه مدثر در آيه 19 تا20 اشاره دارد که  ابوجهل مخالف سرسخت پيامبر اکرم و تيزهوش هم بود و بر پيامبر اسلام آيه نازل شد که:" اين مرد فکر مي کند در مقابل قرآن،مرگ بر اين شخص و نيرنگ او " و دو بار اين را تاکيد ميکند، لذا ما از آمريکايي هيچ خيري نديده ايم  و نخواهيم ديد و بايد طبق اين آيه، دشمنان قرآن و اسلام را مورد مرگ و لعن قرار داد.

 وي با اشاره به فرار شاه خائن گفت :26 دي ماه روز فرار شاه خائن است که شما  مرگ بر شاه گفتيد و خداوند بر او مرگ و خفت و خواري را نصيب کرد.

وي در پايان افزود : ما دعامي کنيم که خداوند رهبر مان رابراي جامعه ي اسلامي حفظ کند و  مردم ولايت مدار تماما مطيع امر رهبرشان هستند و باشند.
 
انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۵۴:۰۷

28 Dec 2019