۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۳۶۶۳۷
خطيب موقت نماز جمعه بروجن:

نام سپاه لرزه بر اندام ابر قدرت ها انداخته است/ترامپ مزخرف مي گويد

خطيب موقت نماز جمعه بروجن ضمن بيان اين که سخنان سخيف رئيس جمهور آمريکا چيزي جز افزايش نفرت ملت‌ها را به دنبال ندارد، تصريح کرد: سپاه پاسداران اسباب خيري هستند که نامشان رعب و وحشت را در دل ابرقدرت هاي جهان ايجاد کرده است.
نام سپاه لرزه بر اندام ابر قدرت ها انداخته است/ترامپ مزخرف مي گويد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام سيد مسيح حسيني در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: دنيا خيلي بايد کر و کور باشد تا از مزخزفات رئيس جمهور آمريکا بپذيرد که مدافعين حق ترويست و مزاحم مردم هستند.

وي با بيان اين که سپاه پاسداران اسباب خيري هستند که نامشان رعب و وحشت را در دل ابرقدرت هاي جهان ايجاد کرده است، افزود: ايران در دوران پهلوي شاه، وزير و مجلس داشت ولي حرمت و عزت نداشت مي آمدند در ايران حق توحش مي گرفتند اما اکنون همان کساني که ايران را به عنوان يک کشور کوچک و مغلوب مي دانستند از ارگان انقلابي آن به ستوه در آمده اند.

حجت الاسلام حسيني با اشاره به عصبانيت نظام سلطه از اقتدار روزافزون ايران اسلامي و با بيان اين که نام سپاه لرزه بر اندام ابر قدرت ها انداخته است، گفت: رئيس‌جمهور آمريکا بايد از اين غصه بميرد و نابود شود.

حسيني سپاه را مظهر قدرت ايران دانست و گفت: رئيس جمهور آمريکا انساني ديوانه است که احتياج به معالجه دارد و از يک فرد بيمار هم انتظاري بيش از اين نيست.

نام سپاه لرزه بر اندام ابر قدرت ها انداخته است

وي علت دشمني آمريکا با سپاه و نهادهاي انقلابي را اقتدار اين نهاد عنوان و خاطر نشان کرد: امروز سپاه است که لرزه بر اندام ابرقدرت ها انداخته و نگذاشته‌ به اهداف شومشان درمنطقه برسند.

خطيب موقت نماز جمعه بروجن افزود: آمريکايي‌ها در طول تاريخ جنايات بسياري از خود به ثبت و برجاي گذاشته و سخنان سخيف سران اين کشور چيزي جز افزايش نفرت ملت‌ها را به دنبال ندارد.

خطيب موقت نماز جمعه بروجن به روز کاهش بلاياي طبيعي اشاره کرد و گفت: نظام مهندسي معنويات ما ضعيف است؛ اگر نظام مهندسي در مسئله معنويات و عبادات گسترده شود بلاهاي طبيعي و مشکلات بر سر انسانها فرود نخواهد آمد.

حجت الاسلام حسيني با تاکيد بر تقويت نظام مهندسي معنوي و ديني و با بيان اين که ضعيف بودن آن موجب نازل شدن بلاها مي شود، ادامه داد: در صورت تقويت نظام مهندسي معنوي همه امور ما بر مبناي شرع و دين پيش مي رود.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۴۱:۴۵

28 Dec 2019