۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۲۹۶۱۷
جانشین سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان:

امروز خط‌مقدم جبهه‌های نبرد علیه کفر و نفاق از دانشگاه‌ها آغاز می‌شود

جانشین سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز خط‌مقدم جبهه‌های نبرد علیه کفر و نفاق از دانشگاه‌ها آغاز می‌شود و دانشجویان بابصیرت و ولایی طلایه‌داران این راه عظیم هستند.
امروز خط‌مقدم جبهه‌های نبرد علیه کفر و نفاق از دانشگاه‌ها آغاز می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد، سردار علی‌محمد اکبری در اختتامیه طرح ولایت دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری گفت: امروز خط‌مقدم جبهه‌های نبرد علیه کفر و نفاق از دانشگاه‌ها آغاز می‌شود و دانشجویان بابصیرت و ولایی طلایه‌داران این راه عظیم هستند.

وی، جوان بسیجی را جذاب، بصیر، سیاسی، حق‌بین و حق‌گو، اما بدور از سیاست‌زدگی و حزب‌گرایی، علم‌زدگی، دنیادوستی و قدرت‌طلبی دانست و اظهار داشت: روحیه جهادی که در وجود بچه‌های بسیجی دانشجوی ما حاکم است، آن‌ها را از دیگر جوانا جامعه جهانی متمایز کرده است.

سردار اکبری جوانان دانشجو و غیور استان در هشت سال دفاع مقدس را مثال‌زدنی عنوان کرد و گفت: پایداری و استواری زنان و مردان غیرتمند چهارمحال و بختیاری است که توانسته شهیدان باعزتی را از این مرز و بوم تقدیم انقلاب اسلامی نماید.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد رزمندگان این استان در جبهه‌های حق علیه باطل و رشادت‌های آنان یادآور شد: رزمندگان این استان با برقراری امنیت پایدار در منطقه شمال غرب از سال ۷۱ تا ۷۶ در غائله آذربایجان غربی و در کردستان با حضور یگان‌هایی از سپاه به فرماندهی سردار حاج احمد کاظمی به دفاع از این مرز و بوم پرداختند.

سردار اکبری افزود: رزمندگان سپاه این استان نیز در برقراری امنیت سال ۹۰ و ۹۲ در ارتفاعات سر به فلک کشیده جاسوسان و در جبهه مقاومت حضوری موثر داشته‌اند.

وی عنوان نمود: براساس خواسته شهید همدانی بود که تیپ حضرت قمربنی‌هاشم (ع) در سوریه حضور یافت و این شهید بارها توصیه و تاکید فراوانی بر حمایت و پشتیبانی از جبهه مقاومت داشتند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شهید بزرگوار سردار همدانی متوجه بود که در آینده نزدیک به شهادت می‌رسند و همیشه تاکیدشان بر این بود که وقت را از دست ندهیم.

وی وجود سردار شهید همدانی را در استواری جبهه مقاومت بسیار موثر دانست و گفت: اگر شهید همدانی نبود امروز نامی از جبهه مقاومت نبود.

سردار اکبری با بیان خاطرات خود و همرزمانش در خط نبرد علیه داعش و تکفیر در سوریه گفت: چه بسیار دانشجویان بسیجی که با استفاده از ترفندهای گوناگون و علی‌رغم مخالفت مسولان سپاه، به سوریه رفتند و شهادت را با جان پذیرفتند، این در حالی است که برخی به اصطلاح روشنفکر در لباس استاد و مسئول، اقدام آن‌ها را زیر سوال برده و مادی‌گرایی و پول و شهرت را دلیل رفتن آن‌ها به سوریه دانستند.

اکبری با توصیه جوانان به استفاده صحیح از ابزارهای نوین الکترونیک همچون فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و بازی‌های رایانه‌ای گفت: سعی کنیم وقت بیشتری را در کنار خانواده، دوست و فامیل خود باشیم و استفاده از موبایل‌ها و فضاهای غیرحقیقی را در زندگی خود کمتر کنیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۵:۱۰

26 Dec 2019