۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
کد مطلب : ۳۳۹۳۷

بازار داغ ليست هاي انتخاباتي در شهر بروجن/مردم به ليست ها راي مي دهند؟

در حالي که زمان زيادي به برگزاري انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا باقي نمانده بازار گمانه زني ليست هاي انتخاباتي در شهرستان بروجن داغ شده است.
بازار داغ ليست هاي انتخاباتي در شهر بروجن/مردم به ليست ها راي مي دهند؟
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، همزمان با نزديک شدن به موعد برگزاري انتخابات شوراي شهر بروجن بازار ليست هاي انتخاباتي گروه‌ها و احزاب سياسي داغ‌تر شده است.

براساس شنيده ها و مطالبي که در شبکه هاي اجتماعي نظير تلگرام منتشر مي شود برخي از نامزدها در ليست اصلاح طلبان و بعضي ديگر در ليست اصول گريان قرار گرفته اند.

برخي از احزاب سياسي شهر بروجن نيز در تلاش هستند تا خود را واقعي تر و با عياري خالص تر نسبت به ديگر گروه هاي سياسي نشان دهند؛ در اين ميان بعضي ها ليست هاي ديگران را جعلي و ساز خود را خوش آهنگ تر مي دانند.

ليست هاي منتشر شده جريان اصلاح طلبان و اصولگريان در شبکه هاي اجتماعي براي انتخابات شوراها در حالي دست به دست مي شود که هنوز هيچ کدام از جريان ها رسما ليستي را منتشر نکرده اند.

براساس آنچه که اخيرا در گروه هاي تلگرامي شهر بروجن منتشر شده ليست جريان اصول گرا از هفت نامزد تشکيل و جريان اصلاحات نيز قرار است از ميان ۱۲ نفر ليست خود را انتخاب کنند.

نکته مهم در اين ميان آن است که هنوز وضعيت صلاحيت نامزدها روشن نشده است اما در شبکه هاي اجتماعي و فضاي مجازي ليست هاي مختلفي منتشر مي شود که هر يک اسامي برخي نامزدها را در خود جاي داده است.

در همين حال نيز چندين گروه و کانال تلگرامي براي انتخابات شوراهاي شهر و روستا در شهرستان بروجن تشکيل شده و هر کدام با سليقه و تفکري که دارند مشغول فعاليت هستند.

برخي از فعالان سياسي شهرستان بروجن نيز در گروه هاي تلگرامي که براي همين منظور راه اندازي شده ضمن حضور به تشريح محتواي جلساتي که براي انتخابات شوراها برگزار مي شود مي پردازند.

اما بايد گفت تجربه نشان داده که احزاب و جريان هاي سياسي در انتخابات شهر بروجن نمي توانند راي سازي کنند؛ شاهد مثال هم انتخابات دوره هاي گذشته در اين شهرستان است که عليرغم تلاش زياد گروه هاي سياسي مردم استقبال چنداني نسبت به آنها نشان نداده اند.

قطعا مردم شهرستان بروجن منتظر و مشتاق افرادي کارآزموده، متخصص و مجرب در صحنه انتخابات هستند تا دغدغه ها و مطالباتشان را پاسخ گويند نه ليست هاي انتخاباتي احزاب و جريان ها که صرفا با هدف سياسي انتخاب مي شوند.

مسلما مردم شهرستان بروجن با بررسي سوابق و کارنامه نامزدهاي انتخاباتي، آينده شهر و روستاي خود را رقم مي زنند و توجهي به جنجال هاي سياسي و ليست هاي انتخاباتي ندارند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۰:۲۶

28 Dec 2019