۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵
کد مطلب : ۴۰۹۵۷
به گزارش جهانبین نیوز؛

معاون وزير کشور از مناطق سيل زده شهرستان لردگان بازديد کرد+ عکس

معاون وزير کشور و رئيس سازمان مديريت بحران، از مناطق سيل زده شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختياري ديدن کرد.
معاون وزير کشور از مناطق سيل زده شهرستان لردگان بازديد کرد+ عکس
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، اسماعيل نجار معاون وزير کشور و رئيس سازمان مديريت بحران، بعد از ظهر امروز يکشنبه ۱۸ آذر ۹۷ در سفر به شهرستان لردگان در استان چهارمحال و بختياري، از مناطق سيل زده اين شهرستان ديدن کرد.

 اسماعيل نجار در اين بازديد اظهار داشت: در مسيل سيد بند لردگان نبايد مجوز ساخت و ساز صادر مي شد و در اين زمينه بايد کار اصولي صورت مي گرفت.

اقبال عباسي استاندار چهار محال و بختياري و جمعي از مديران کل در چهارمحال و بختياري و نماينده مردم شهرستان لردگان در مجلس شوراي اسلامي نيز رئيس سازمان مديريت بحران را همراهي کردند.

بر اساس برآوردهاي دفتر مديريت بحران چهارمحال و بختياري، سيلاب 281 ميليارد ريال به زيرساخت هاي شهرستان لردگان و ساير مناطق سيل زده استان وارد کرده است.
از اين ميزان خسارت 123 ميليارد ريال در بخش زيربنايي، 30 ميليارد ريال به بخش حوزه مسکوني و 128 ميليارد ريال به بخش کشاورزي خسارت وارد شد.

لردگان با بيش از ۲۰۹ هزار نفر جمعيت، از شهرستان‌هاي ۹ گانه چهارمحال و بختياري مي‌باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله ۱۶۰ کيلومتري شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

بر اثر بارش باران پاييزي و جاري شدن سيل در روز يکشنبه ۴ آذر ۹۷ و شکسته شدن مسيل شرق تا جنوب لردگان، به تعدادي از منازل مسکوني و وسايل آنان، زمين‌هاي کشاورزي و زيرساخت‌هاي اين منطقه از جمله بيمارستان لردگان خسارت وارد شد.









انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۲:۰۶

8 Jan 2020