۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱
کد مطلب : ۱۸۵۴۷
نماينده مردم استان در مجلس خبرگان رهبري:

تحريف زنگ خطري براي مکاتب الهي /ايستادگي در مقابل انحرافات از صفات بارز آيت الله مهدوي کني بود

تحريف حقايق و مباني اساسي مهمترين تهديدي است که زيربناي فکري عقايد اسلامي و ديني را تهديد مي کند و درصدد است اصالت و واقعيت و صداقت آن را زير سوال ببرد.
تحريف زنگ خطري براي مکاتب الهي /ايستادگي در مقابل انحرافات از صفات بارز آيت الله مهدوي کني بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر، آيت الله عليرضا اسلاميان در مراسم بزرگداشت ارتحال آيت‌الله مهدوي کني که در مهديه مصلاي شهرکرد برگزار شد گفت: انحراف و تحريف يکي از خطراتي است که همه مکاتب الهي و جنبش هاي اصلاح طلبانه را تهديد مي کند.

اسلاميان افزود: تحريف حقايق و مباني اساسي مهمترين تهديدي است که زيربناي فکري عقايد اسلامي و ديني را تهديد مي کند و درصدد است اصالت و واقعيت و صداقت آن را زير سوال ببرد.

وي بيان داشت: هر چه مکتبي بيشتر مبتني بر دين و ريشه‌دارتر باشد بيشتر در معرض خطر و دشمني دشمنان در خصوص خدشه وارد کردن و به انحراف کشاندن را دارد.

اسلاميان اظهار داشت: دشمنان در طول تاريخ به اين نتيجه رسيدند که با فشار و تحميل جنگ نظامي نمي توانند خدشه اي به دين و مکتب وارد کنند و ما اين را در طول انقلاب و نظام به عينه ديديم بنابراين سعي مي کنند از راه‌هاي ديگري وارد شوند.

وي تصريح کرد: ايجاد انحراف از طريق حفظ پوسته ظاهري و شعارهاي فريبنده حفظ دين راهي است که دشمنان در پيش گرفته اند و اين شيوه از زمان رحلت پيامبر(ص) تاکنون بوده و هنوز آثار بروز اين انحرافات در بين جوامع اسلامي و مسلمانان مشهود است.

عضو مجلس خبرگان رهبري افزود: در زمان امام حسين(ع) نيز منحرفان با شعار نماز و تکبير و از راه تحريف ان حضرت را به شهادت رساندند.

وي بيان داشت: علماي شيعه همواره مرزداران و مرزبانان دين و اصول اسلامي بوده اند و که نمونه بارز آنان ايت الله مهدوي کني است.

اسلاميان ضمن تسليت رحلت آيت الله مهدوي کني ايشان را شخصيتي خادم انقلاب و اسلام، مسلح به سلاح علم و تقوا و عاقبت انديش دانست.

وي گفت: آيت‌الله مهدوي کني همواره در مقابل انحرافات مي ايستاد و در رفتارش اعتدال داشت و لحظه اي دست از اعتقاداتش بر نداشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۰:۰۹

28 Dec 2019