۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۳۲۵۸۷
۱۳ سال است بازنشسته‌ام، اگر مشکل چیز دیگری است بگویید؟!

کفاشیان: نتوانستیم تعامل مربیان باشگاهی و ملی را بیشتر کنیم/لزومی ندیدم تیم ملی بانوان داشته باشیم!

نایب رئیس کنفدراسیون آسیا گفت: اگر تعامل مربیان تیم ملی و مربیان باشگاهی بیشتر شود این مشکلات پیش نمی‌آید. البته زمانی که خودم رئیس فدراسیون بودم هم نتوانستیم این تعاملات را بیشتر کنیم.
کفاشیان: نتوانستیم تعامل مربیان باشگاهی و ملی را بیشتر کنیم/لزومی ندیدم تیم ملی بانوان داشته باشیم!
به گزارش جهانبین نیوز؛ علی کفاشیان در حاشیه برگزاری کلاس‌های مربیگری حرفه‌ای گفت: این کلاس‌ها طبق دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام می‌شود و مربیان باید این کلاس‌ها را بگذرانند. البته این کلاس‌ها در چند دوره برگزار می‌شود و اساتید خوبی هم در آن به تدریس می‌پردازند.

کفاشیان ادامه داد: شاید این دوره از کلاس‌ها چند ماه طول بکشد اما مربیانی که می‌خواهند در آسیا روی نیمکت بنشینند باید این دوره‌ها را بگذارند و مدرک داشته باشند. حتی این دروره از کلاس‌ها را برای مربیان لیگ دسته اول و لیگ دسته دوم هم برگزار خواهیم کرد.

وی در مورد اینکه زمان این کلاس‌ها چقدر است، گفت: این کلاس‌ها به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود. البته دوره‌های مختلفی نظیر بدنسازی و ... دارد که شاید چند ماه طول بکشد.

کفاشیان در مورد اینکه مربیانی مثل منصوریان و فرکی در کلاس امروز غایب بودند، اظهار داشت:‌درست است این دو نفر غایب بودند اما جزو مربیان حاضر در کلاس هستند و قطعا از فردا در کلاس‌ها شرکت خواهند کرد.

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در مورد اختلاف برانکو و کی‌روش هم افزود: همانطور که تاج گفت باید این اختلافات برای همیشه حل شود چرا که منافع ملی از هر چیزی مهم‌تر است. مطمئنا اگر تعامل مربیان تیم ملی و مربیان باشگاهی بیشتر شود این مشکلات پیش نمی‌آید. البته زمانی که خودم رئیس فدراسیون بودم هم نتوانستیم این تعاملات را بیشتر کنیم. در این بین هر کسی کار خودش را حق می‌داند اما اگر تعامل باشد این مسائل هم قابل حل خواهد بود.

کفاشیان تاکید کرد: تلاش ما بر این است که هم سازمان لیگ و هم باشگاه‌ها و هم تیم ملی با یکدیگر تعامل داشته باشند و بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند ولی اگر قرار باشد از دور با یکدیگر صحبت کنند این دیگر فایده‌ای ندارد.

خبرنگاری گفت ظاهرا مهدی تاج دیروز به امارات رفته تا کمی جو را آرام کند که کفاشیان با خنده پاسخ داد: من این موضوع را نمی‌دانم و بهتر است از خودشان بپرسید. شاید مسائل دیگری بوده که به هماهنگی نیاز داشته است.

وی در خصوص اینکه سرانجام تکلیف قرارداد فدراسیون با جیووا چه شد، گفت: ما باید این موضوع را با تعامل حل کنیم.اینکه بگوییم تمایلی به همکاری هست یا نیست، فایده‌ای ندارد. ما این هفته نشستی خواهیم داشت و باید کار را به نحوی پیش ببریم که بیشترین نفع را برای فدراسیون داشته باشد.

نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه آیا فوتبال بانوان در رده ملی منحل شده است،‌گفت: اصلا بحث منحلی نیست. در این چند ساله ما لزومی ندیدیم که تیم بانوان داشته باشیم چون رویدادی وجود نداشت. ما تمام سرمایه‌گذاری‌مان روی پایه‌ها بود و باید اشاره کنم که برای بازی‌های تدارکاتی مشکل داشتیم به همین علت ترجیح دادیم در رده‌‌‌های نوجوانان و جوانان تیم‌ها را به مسابقات اعزام کنیم. تا زمانی که من بودم اراده‌ای نداشتیم که در رده بزرگسالان تیم بانوان داشته باشیم چون همانطور که اشاره کردم رویداد مهمی وجود نداشت.

کفاشیان در خصوص اطلاع‌رسانی ضعیف سایت فدراسیون در مورد بازی دوستانه تیم ملی در امارات و اینکه چرا چنین مخفی‌کاری صورت می‌گیرد، گفت: واقعا در جریان این موضوع نیستم.

وی در خصوص بحث فوتسال و میزبانی جام جهانی آینده گفت: ما مدارک‌مان را فرستاده‌ایم و هدف‌مان این است که کشورهای دیگر را قانع کنیم. مسئولان وزارت ورزش هم همه گونه حمایتی از ما انجام می‌دهند و فیفا هم همین را می‌خواهد. وقتی فیفا بداند دولت به ما برای میزبانی کمک می‌کند قطعا ما را مدنظر قرار می‌دهد. ۵ کشور رقیب یکدیگر هستند اما در واقع رقیب اصلی ما ژاپن است که آن هم درگیر میزبانی در یک تورنمنت بزرگ دیگر است. به همین خاطر اگر بتوانیم ژاپن را راضی کنیم می‌توانیم میزبان جام جهانی فوتسال باشیم.

نائب‌رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص بحث بازنشستگی و اینکه آیا این موضوع شامل حال وی می‌شود، گفت:‌من ۱۳ سال است بازنشسته هستم! نمی‌دانم مشکل چیست. اگر مشکل چیز دیگری است به من بگویید؟!

کفاشیان افزود: هیچ ایراد قانونی نبوده و فدراسیون تصمیم گرفته که یکسری افراد جایگزین افراد دیگری شود. من هم ان‌شاالله بعد از ۲ سال دیگر که مجمع برگزار می‌شود سعی می‌کنم اگر نیاز بود شخص دیگری به جایم انتخاب شود و در مجمع در این مورد تصمیم‌گیری خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۰:۲۴

30 Dec 2019