۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۳۷۵۳۷
در جلسه شوراي مديران ارتباطات و فن آوري اطلاعات شهرستان کيار صورت پذيرفت:

بررسي مشکلات مردم شهرستان کيار در بخش ارتباطات و فن آوري

مشکلات بخش ارتباطات و فن آوري شهرستان کيار با حضور مديران و نمايندگاني از شرکت هاي مخابرات، پست و شرکت ايران سل، پست بانک و شرکت ارتباطات زيرساخت استان چهارمحال و بختياري و مسئولان شهرستان کيار اعم از فرماندار، بخشداران و دهياران مورد بحث و بررسي قرار گرفت.
بررسي مشکلات مردم شهرستان کيار در بخش ارتباطات و فن آوري
به گزارش جهانبین به نقل از  کيار بيدار در اين جلسه بخشداران بخش هاي مرکزي کيار و ناغان و شهرداران شهرهاي شهرستان کيار و دهياران منتخب از روستاهاي با جمعيت بيشتر به طرح مهمترين مسائل و مشکلات حوزه استحفاظي خود پرداختند.

عدم پوشش مناسب شبکه هاي تلفن همراه در شهرها و روستاهاي شهرستان کيار، نياز به نصب دستگاه خود پرداز در برخي باجه هاي پست بانک، خدمات ضعيف پست بانک، عدم امکان توسعه شبکه تلفن ثابت در اغلب شهرها و روستاهاي شهرستان کيار، نرخ بالاي نصب پلاک و کد پستي توسط پيمانکاران زير مجموعه شرکت پست استان چهارمحال و بختياري، سرعت پائين و هزينه هاي بالاي اينترنت adsl ارائه شده از سوي مخابرات و تاکيد بر حضور دفتر ict روستايي در ساختمان هاي متعلق به مخابرات از جمله مهمترين مشکلات مطرح شده در اين جلسه بود.

در ادامه مديران دستگاه هاي مرتبط و حاضر در جلسه به پاره اي از مشکلات مطرح شده و خواسته هاي دهياران، بخشداران و شهرداران شهرستان کيار پاسخ هايي ارائه شد.

مديرعامل پست بانک استان چهارمحال و بختياري گفت: پست بانک گسترده ترين بانک در کشور است که در حال توسعه خدمات خود به روستائيان است اما در حال حاضر پاره اي از مشکلات مانع از ارائه خدمات کامل اين بانک به شهروندان شده است.

وي در خصوص نياز باجه هاي روستايي اين بانک به دستگاه خود پرداز گفت: دستگاه خود پرداز در روستاهايي نصب مي شود که تراکنش بالايي داشته باشند کما اينکه سياست هاي دولت در مسيري قرار گرفته است که تا چند سال آينده عملا نيازي به دستگاه هاي atm وجود ندارد و با حذف پول کاغذي مردم نماچار به استفاده از خدمات الکترونيک هستند.

يزداني در خصوص خروج دفاتر ict روستايي از ساختمان هاي مخابرات هم گفت: به دليل خصوصي شدن مخابرات، شرکت مخابرات جهت تقليل هزينه هاي خود نسبت به خروج دفاتر ict از ساختمان هاي خود اقدام نموده است.

وي افزود: از سويي دگر درآمد پائين دفاتر ict و عدم صرفه اقتصادي براي کارگزاران و همچنين عهدم امکان حمايت مالي بانک از بخش هاي خصوصي زير مجموعه خود مانع از آن است که متصديان اين دفاتر ميل به خروج از ساختمان هاي مخابراتي داشته باشند اما اين مساله اجتناب ناپذير است.

مدير عامل مخابرات استان چهارمحال و بختياري هم در خصوص مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کاري خود گفت: در حال حاضر در تلاش هستيم که بتوانيم زمينه تبديل خطوط ارتباط تلفن را از سيم و مفتول مسي به فيبر نوري تغيير دهيم و تا زماني که اين مساله تحقق نيابد نمي توانيم در خصوص توسعه تلفن ثابت در شهرها و روستاهاي شهرستان کيار اقدامي موثر انجام دهيم هر چند در تلاشيم مشکلات به صورت موردي حل شود.

آقايي در خصوص مشکلات آنتن دهي در برخي نقاط شهرستان کيار و با توجه به نظر فرماندار شهرستان کيار گفت: نقاطي که در شهرستان کيار به عنوان نقطه کور تلقي مي شوند پس از اعلام فرمانداري شهرستان کيار در دستور کار تيم فني اين شرکت قرار مي گيرند و پس از بررسي نسبت به رفع نقاط کور اقدام مي شود.

وي از تقويت اينترنت در شهرستان کيار هم سخن گفت و افزود: تجهيزات لازم جهت ارائه خدمات اينترنت نسل چهارم در شهرستان کيار در ۴نقطه شهري اين شهرستان بزودي نصب و بهره برداري مي شوند.

انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۹:۵۳

28 Dec 2019