۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹
کد مطلب : ۲۹۵۲۷
خطيب نماز جمعه بروجن:

اشرافي‌گري و حقوق‌هاي نجومي منشاء ايجاد فتنه مي‌شود

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که وقتي زندگي اشرافي‌گري براساس حقوق‌هاي نجومي بوجود آمد زمينه‌ساز فتنه مي‌شود، تصريح کرد: اشرافي‌گري و حقوق‌هاي نجومي منشا ايجاد فتنه مي‌شود.
اشرافي‌گري و حقوق‌هاي نجومي منشاء ايجاد فتنه مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقوي الهي، اظهار داشت: در جريان حقوق هاي نجومي هوا و هوس ها و دنيا طلبي موجب تصويب قانون هايي مي شود که مجوز پرداخت اين حقوق ها را صادر مي کند.

سعادت فر با بيان اين که وقتي زندگي اشرافی براساس حقوق هاي نجومي بوجود آمد زمينه ساز فتنه مي شود، تصريح کرد: اشرافي گري و حقوق هاي نجومي منشا ايجاد فتنه هستند.

وي با بيان اين که منشا فتنه امتزاج حق و باطل است، افزود: اگر حق شفاف باشد همه مي پذيرند؛ اگر باطل شفاف باشد همه بيزارند اما امتزاج حق و باطل خوب نيست.

سعادت فر با بيان اين که انقلاب ما يک انقلاب مردمي است، گفت: تمام ارکان نظام برخواسته از بين مردم هستند لذا هر حرکتي که منجر به تقابل دستگاه ها با يکديگر يا تقابل دستگاه ها با مردم بشود قطعا ناشي از رگه هايي از نفوذ دشمنان است.

خطيب نماز جمعه بروجن در ادامه با تاکيد براين که دشمن در قالب بهانه هاي انتخاباتي، فرهنگي، سياسي و برنامه هاي عمراني و پيشرفت به دنبال بد نامي نظام و تامين خوراک براي رسانه هاي بيگانه است، گفت: بايد مراقب باشيم خوراک براي بيگانگان آماده نکنيم.

وي، راه مقابله با توطئه هاي دشمنان را حفظ روحيه انقلابي دانست و گفت: روحيه انقلابي به معني آن است که انسان با بصيرت و صاحب روحيه کار و تلاش باشد.

سعادت فر در ادامه با اشاره به طرح آمريکايي ها در برجام به نام نرماليزه کردن رفتار ايران، تصريح کرد: منظور از اين طرح اين است که قواعد نظام بين الملل تعريف شده توسط آمريکا از طرف ايران پذيرفته شود.

وي در ادامه اين مطلب، گفت: ايران در اين طرح قواعد بين المللي را آنگونه که آمريکا تعريف کرد را بايد بپذيرد و از طرف ديگر آرمان هاي خود را کنار بگذارد.

خطيب نماز جمعه بروجن ارتباط با آمريکا را خدعه، نيرنگ و خسارت محض خواند و گفت: ملت ايران نه تنها از شعارهاي مرگ بر آمريکا و مرگ بر اسرائيل خود دست بر نميدارد بلکه آرمانهاي مقدس انقلاب اسلامي را که مبني بر نه شرقي نه غربي است را فراموش نمي کند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: ايران اسلامي بعد از آن که فتنه داعشي ها را در عراق خاموش کند و امنيت را به عراق برگرداند آن زمان دنيا شاهد خواهد بود که ايران اسلامي راه قدس را از کربلا طي خواهد کرد و اثري از رژيم حرام زاده صهيونيستي در تاريخ باقي نخواهد گذاشت.

وي در پايان با اشاره به عقده و کينه عده اي نسبت به ايران اسلامي، افزود: اين دسته افراد به بهانه هاي مختلف به دنبال بزرگ جلوه دادن نقاط ضعف هستند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۴:۰۸

26 Dec 2019