۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۱۱۴۲۷

وظایف مسئولان هسته گزینش به اندازه قضات سنگین است

مشاور استاندار و مدیر هسته گزینش استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولیت هسته های گزینش از نظر سنگینی و تعهدآور بودن همانند مسئولیت قضاوت در میان مردم است و اهمیت و سختی آن به اندازه قضاوت است.
وظایف مسئولان هسته گزینش به اندازه قضات سنگین است
ˈعلی ضامن عباسیˈ در گفت‌و‌گو با جهانبین نیوز اظهار کرد: کار گزینشگر به سبب اهمیت بالای شغلی همانند قضاوت قاضی در میان متخاصمان است.

وی افزود: توجه به مصالح نظام جمهوری اسلامی، در نظر گرفتن تخصص، تعهد افراد، به دست آوردن سوابق، توجه به اخلاق، انطباق شرایط متقاضی با مسئولیت مربوطه، حفظ اسرار اشخاص، جلب رضایت خداوند، انصاف و عدالت از موضوع های مهمی است که مورد عنایت و توجه جدی گزینشگر قرار می گیرد.

عباسی با بیان اینکه انتخاب خدمتگزاران مردم برای حفظ دستاوردهای نظام مهم‎ترین رسالت هسته‎های گزینش است، تصریح کرد: تشکیل حکومتی بر مبنای تعالیم بلند اسلام و مبتنی بر آرای مردم، نوع جدیدی از حکومت بود که باعث از بین رفتن نظام دیکتاتوری در کشور شد.

مشاور استاندار چهارمحال و بختیاری  با تاکید بر اهمیت نقش گزینشگران در دستگاه‌های اجرایی، گفت: این افراد باید از صالح‌ترین و سالم‌ترین افراد باشند و در انتخاب نیروها توانایی، لیاقت و خلاقیت را مدنظر قرار دهند.

عباسی خاطرنشان کرد: گزینشگران باید افرادی صالح، صادق، متعهد و دلسوز به نظام و دارای انگیزه خدمت به مردم را انتخاب کنند تا شاهد افزایش رضایتمندی مردم و در نتیجه استحکام نظام اسلامی باشیم.

وی با بیان اینکه در چهارمحال و بختیاری شش هسته گزینش در دانشگاه شهرکرد، استانداری، سازمان جهادکشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، دادگستری و آموزش و پرورش فعایت دارد، اظهار کرد: همایش تجلیل از گزینشگران استان، بیستم دیماه برگزار می شود.

مدیر هسته گزینش استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با گزینش، افزود: گزینش باید هوشمندانه، عالمانه، دقیق و بسیار با ظرافت انجام شود که به رد صلاحیت یک فرد صالح یا جذب یک فرد ناصالح نینجامد.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۹:۱۵

28 Dec 2019