۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۱۶۴۷۷
امام جمعه شهر اردل:

شاخصه کفر جهانی آمریکاست/مسئولین استانی شایسته ترین افراد را برای مدیران شهرستان انتخاب کنند

شاخصه کفر جهانی آمریکاست زیرا تمام کشورهای کافر، مشرک و جنایتکار پشت سر آمریکا حرکت می کنند و تمام هدفشان نابودی اسلام است .
شاخصه کفر جهانی آمریکاست/مسئولین استانی شایسته ترین افراد را برای مدیران شهرستان انتخاب کنند
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسی سلمانپور در خطبه های نماز جمعه این هفته اردل افزود: اولین دغدغه امام خمینی(ره) در باب جهان اسلام مساله فلسطین بود که پس از پیروزی انقلاب بسرعت جای خود را در امت امام (ره) پیدا کرد و با اقبال توده‏ های مردم مسلمان و مظلوم جهان رسمیت یافت.

سلمانپور افزود: قدس و بیت المقدس به عنوان قبله اول مسلمین جزو جدایی ناپذیر مسلمانان و کشور فلسطین است و با اتحاد همه مسلمانان و مقاومت مردم فلسطین و روزه دار که این روزها زیر بمباران وحملات وحشیانه صهیونیست ها به شهادت می رسند و جانانه مقاومت می کنند بزودی آزاد خواهد شد.

وی اضافه کرد: مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی امروز در روز جهانی قدس پاسخ قاطع و دندان ‏شکنی به عوامل خونریزی و فتنه چه در عراق و سوریه و چه در نوار غزه دادند و همواره وحدت اسلامی و مقاومت را بعنوان تنها راه نجات امت اسلام از بحران های بوجودآمده فریاد زدند.

امام جمعه اردل در ادامه فرا رسیدن پنجم مرداد سالروز عملیات افتخارآمیز مرصاد (۱۳۶۷ه.ش) را تبریک گفت و اظهار کرد: شش روز پس از قبول قطعنامه توسط ایران و در شرایطی که نیروهای عراقی با زیر پا گذاشتن توافقات ۵۹۸ دوباره به مرزهای کشورمان حمله کردند، سازمان منافقین عملیاتی با نام فروغ جاویدان را آغاز کرد.

حجت الاسلام موسی سلمانپور در پایان با انتقاد شدید از مسئولین استانی به خاطر عزل مسئول ستاد انتفاضه قدس و شورای هماهنگی شهرستان اردل گفت :مسئولین استانی باید با تدبیر بیشتر به این موضوع بنگرند و بهترین افراد را برای مسئولین شهرستانی انتخاب کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۸:۵۹

2 Jan 2020