۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۳۶۴۵۷
امام جمعه شهر فارسان گفت:

پشت‌صحنه‌ي رفراندوم در اقليم کردستان عراق رژيم صهيونيستي و شيطان بزرگ آمريکاست

امام جمعه شهر فارسان گفت: پشت‌صحنه‌ي تجزيه و رفراندوم در اقليم کردستان عراق هم رژيم صهيونيستي و شيطان بزرگ آمريکاست و يک جاذبه کاذبي در استقلال قوميت‌ها هميشه بوده موجي از اقبال عمومي هم به وجود مي‌آيد اما به‌مرورزمان منطقه و حتي اقليم کردي دچار چالش جدي مي‌شود.
پشت‌صحنه‌ي رفراندوم در اقليم کردستان عراق رژيم صهيونيستي و شيطان بزرگ آمريکاست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر فارسان گفت: در هفته و ايام امربه‌معروف و نهي از منکر قرارگرفته‌ايم  در اين خطبه مقداري  در مورد  اين  فريضه‌ي خاموش  صحبت مي‌کنيم  زيرابه آن توجهي نمي‌شود ولي خيلي مهم است و حافظ دين است .

وي تصريح کرد: در اين فريضه به منافع عده‌اي برمي‌خورد و به خاطر همين انجام آن مقداري زحمت دارد و با بهانه‌هايي اين فريضه را به‌راحتي کنار مي‌گذارند بخصوص در آخرالزمان.دنبال امربه‌معروف و نهي از منکر نمي‌روند مگر اينکه مطمئن باشند برايشان ضرري ندارد ،براي خودشان بهانه و عذر مي‌آورند که اين کار را انجام ندهند.

امام حسين (ع) در گودي قتلگاه در اوج قرب به خدا فرمود : راضي به رضاي تو هستم

وي اظهار داشت:در روايت داريم که اولين مرحله اسلام آوردن به زبان است ، بعد اگر اين اسلام آوردن به قلب سرايت بکند ايمان است و اگر به اعضا و جوارح ما سرايت بکند تقوا است. و بالاتر از تقوا مرحله‌اي است که انسان روح و جانش را به خدا بدهد و راضي بشود . مرحله‌ي رضا بالاترين مرحله است . امام حسين (ع) در گودي قتلگاه در اوج قرب به خدا فرمود : راضي به رضاي تو هستم.
 
امام‌جمعه شهر فارسان گفت: تاسوعا  و عاشوراي حسيني را پيشروي داريم تسليت عرض مي‌کنم محضر حضرت ولي‌عصر ارواحنا له الفدا و رهبر معظم انقلاب و همه  شما نمازگزاران در اين ايام و روزهاي عزاداري- تشييع باشکوه پيکر بي‌سر و مطهر شهيد مدافع حرم محسن حججي با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامي و سخنان مختصري که با خانواده اين شهيد داشتند رنگ و بوي ديگري گرفت.

وي تصريح کرد: شهيدان مدافع حرم همچون شهيد حججي عاشقانه به‌فرمان سيد شهدا لبيک گفتند و روبه‌روي حراميان زمان و استکبار ايستادند و بار ديگر فرمايش «مَوْتٌ في عِزٍّ خَيْرٌ مِنْ حَياه في ذُلٍّ»؛ (مرگ با عزّت بهتر از زندگى با ذلّت است!). را تفسير کرده‌اند.

رژيم صهيونيستي يکي از فروشندگان مهم اسلحه به ارتش ميانمار است

وي به فاجعه انساني ميانمار اشاره داشت و گفت: نشانه‌ها رد پاي رژيم صهيونيستي را نشان مي‌دهد رژيم صهيونيستي يکي از فروشندگان مهم اسلحه به ارتش ميانمار است و برخورد ارتش ميانمار با مسلمانان خيلي شبيه اقداماتي است که گروه‌هاي ترور صهيونيستي در سال‌هاي قبل از اشغال فلسطين عليه ساکنان اين سرزمين انجام دادند که آن‌ها مجبور به ترک خانه و کاشانه خود شدند و هنوز آواره‌اند.

وي گفت: لذا يکي از درس‌هاي بحران فلسطين براي مردم ميانمار اين است که حتي‌المقدور در وطن خودشان بمانند يکي ديگر از نشانه‌ها که رد پاي رژيم صهيونيستي در آن پيداست.ببينيد رژيم صهيونيستي در پروژه براندازي سوريه و پروژه تکفيري شکست‌خورده حالا چه‌کار کند که بتواند حاشيه امني براي خود فراهم کند و بحران فلسطين را در حاشيه قرار دهد

 حجت لاسلام ملک پور به رفراندوم در اقليم کردستان اشاره داشت و اظهار داشت: پشت‌صحنه‌ي تجزيه و رفراندوم در اقليم کردستان عراق هم رژيم صهيونيستي و شيطان بزرگ آمريکاست و يک جاذبه کاذبي  در استقلال قوميت‌ها هميشه بوده موجي از اقبال عمومي هم به وجود مي‌آيد اما به‌مرورزمان منطقه و حتي اقليم کردي دچار چالش جدي مي‌شود

نيروي انتظامي انتظامي تاکنون ۱۳ هزار شهيد تقديم انقلاب کرده است

وي به  13 مهرماه روز نيروي انتظامي اشاره داشت و گفت:  گرامي مي‌داريم اين روز را نيروي انتظامي تاکنون ۱۳ هزار شهيد تقديم انقلاب کرده ۸ هزار شهيد مربوط به دفاع دوران دفاع مقدس است مابقي در راستاي تأمين امنيت مردم در داخل کشور و در مرزها به شهادت رسيدند نيروي انتظامي ۲۲ هزار جانباز تقديم انقلاب کرده هم در دوران دفاع مقدس و هم در بقيه ميادين.

 هدف از تشکيل اين نيرو استقرار نظم و امنيت و تأمين آسايش عمومي و فردي و نگهباني و پاسداري از دستاوردهاي انقلاب اسلامي است .

امام‌جمعه شهر فارسان در پايان بيان داشت: جلسه‌اي هم با برخي مسئولين هيئت‌هاي محترم شهر برگزارشده بنابراين شده هيئت‌هاي عزاداري جوري روز عاشورا حرکت کنند که انشالله نيم ساعت مانده به اذان ظهر در گلزار شهدا حضورداشته باشند که يک عزاداري دسته‌جمعي صورت بگيرد و بعد انشا الله  آماده شويم براي نماز باشکوه و باعظمت ظهر عاشورا

انتهاي پيام/590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۸:۵۳

28 Dec 2019