۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۳۴۴۷۷
فرماندار شهرستان فارسان:

پروژه دانشکده فني مهندسي فارسان با حضور وزير علوم، تحقيقات و فناوري افتتاح شد

فرماندار شهرستان فارسان گفت: امروز افتتاح پروژه دانشکده فني مهندسي فارسان با اعتبار بالغ بر 5 ميليار با حضور وزير علوم، تحقيقات و فناوري برگزار شد.
پروژه دانشکده فني مهندسي فارسان با حضور وزير علوم، تحقيقات و فناوري افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، مرداس طاهري اظهار کرد: کار ساخت اين دانشکده در سال ۱۳۹۳ شروع شد که با حضور محمد فرهادي وزير علوم، تحقيقات و فناوري، استاندار چهارمحال و بختياري، رئيس دانشگاه شهرکرد و جمعي از مسئولان استاني و شهرستاني در شهرستان فارسان افتتاح شد.

مساحت اين دانشکده 5 هزار مترمربع است و عمليات احداث آن از سال 86 آغاز شده بود.

استان چهارمحال و بختياري يکي ار قطب‌هاي علمي کشور است

وزير علوم، تحقيقات و فناوري، همزمان با افتتاحيه امروز در شهرستان فارسان گفت: توفيقي نصيب شد تا امروز  در شهر فارسان  با افتتاحيه دانشکده فني و مهندسي در خدمت شما باشم.

محمد فرهادي ادامه داد: کار ساخت اين دانشکده  در سال 92 به 50 درصد پيشرفت رسيده بود و تاکنون ادامه داشت، اين آموزشکده با زير بناي 5000متر با هزينه اي بالغ بر 5 ميليارد تومان در سال 96 تجهيز  و افتتاح گرديده است.

وي در ادامه خاطرنشان کرد:در دانشکده فني ومهندسي شهر فارسان رشته هاي گسترده و تخصصي با توجه به پتانسيل موجود براي جذب دانشجو خواهيم داشت رشته هاي فني و مهندسي، آب، صنايع کشاورزي و منابع طبيعي از جمله اين رشته ها خواهند بود.

وي تصريح کرد: استان چهارمحال و بختياري و شهرکرد در سال 57 تنها با يک آموزشکده کوچک فعاليت هاي آموزشي خود را آغاز و اکنون با داشتن بيش از 7000 دانشجو در استان  مي توان آنرا يکي از قطب هاي علمي کشور معرفي کرد.

انتهای پیام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۱:۳۵

29 Dec 2019