۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
کد مطلب : ۳۲۰۳۷
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان خبر داد

اجراي 17 پروژه عمراني محروميت زدايي در شهرستان فارسان

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان از اجراي 17 پروژه عمراني محروميت زدايي توسط بسيج سازندگي شهرستان فارسان در سال جاري خبر داد.
اجراي 17 پروژه عمراني محروميت زدايي در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز؛ موسي انصاري در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار اظهار کرد: بسيج سازندگي شهرستان فارسان در سال جاري 17 پروژه  عمراني  در امر محروميت زدايي و اردوهاي جهادي برگزار نمود اين طرح ها در حال ساخت و بهره برداري مي باشند.

وي افزود: پروژه هاي در دست اقدام و پايان يافته شامل حصارکشي حسينيه در روستاي اميدآباد و در بخش جونقان ساخت خانه عالم، و حصارکشي حسينيه ها و تکيه ها و.... که با هزينه اي بالغ بر 200 ميليون تومان ساخته و به بهره برداري خواهند رسيد.
 
وي با اشاره به فعاليت‌هاي مثبت جهاد سازندگي گفت: بسيج سازندگي سپاه، نهادي مقدس و بسيار مهم در نظام مقدس جمهوري اسلامي بوده که با توجه به شرايط اقتصادي جامعه بايد همراه و همگام مردم به دولت در اجراي طرح‌ها کمک کند.

وي اظهار داشت: برخي از نقاط شهرستان هنوز مردم در محروميت به سر مي‌برند که دستگاه‌هاي حمايتي به تنهايي نمي‌توانند اقدامي انجام دهند بلکه بايد خيران و بسيج سازندگي نيز حضور داشته باشند.

وي افزود: واژه بسيج سازندگي همان اقتصاد مقاومتي بوده که مي‌توانند در فراهم کردن انواع زير ساخت‌ها و کمک  به  ساخت راه، مدرسه، و پروژه‌هاي مود نياز جامعه حضور داشته باشند.

وي تصريح کرد: بسيج در عرصه سازندگي نيز بسيار تاثيرگذار بوده و امروز که دشمن تلاش دارد تا ملت ما را از لحاظ اقتصادي در تنگنا قرار دهند با خدمات بسيار مثبت و سازنده خود به ويژه در نقاط محروم براي ايجاد عدالت اجتماعي تلاش مي‌‌کند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۰:۵۸

30 Dec 2019