۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
کد مطلب : ۳۲۱۵۴

وعده هاي سرخرمني مسئولين، دامداران اردلي را خانه نشين کرد

مهمترين مجتمع گاوداري شهر اردل با گذشت چهار سال همچنان نيمه کاره رها شد و دامداران را خانه نشين کرد.
وعده هاي سرخرمني مسئولين، دامداران اردلي را خانه نشين کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، همانطور که سال ۱۳۹۵ به نام سال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل نامگذاري شد در راستاي اين فرامين مسئولين براي رفع مشکلات دامداران و تکميل کارگاه هاي اقتصاد مقاومتي دامداران اردلي هيچ گامي برنداشتند و فقط با وعده هاي سرخرمني خود دامداران را سرکار گذاشته که اين روزها دامداران به جاي مشغول به کار شدن خانه دار شدند.

احمد رئيسي مديرعامل مجتمع گاوداري شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گلايه شديد از جهاد کشاورزي و مسئولين اجرايي شهرستان در راستاي حل مشکلات اين مجتمع گفت: باتوجه به اينکه مجتمع گاوداري شهر اردل بعنوان بزرگترين مجتمع اين شهر با ظرفيت ۵۵ دامدار اين روزها بجاي اينکه مشغول به کار باشند با وجود مشکلاتي از قبيل: عدم ارائه تسهيلات از سوی بانک ها براي تکميل پروژه ها، امتياز برق و آب و... باعث نيمه کاره رها شدن اين مجتمع شد که مسئولين بجاي اينکه براي حل اين مشکل چاره جويي کنند غافل از اين مشکلات شده و با وعده هاي توخالي خود اين قشر را سرکار گذاشتند.
رئيسي افزود: باتوجه به اينکه مقام معظم رهبري بارها به تقویت توان داخلي تاکيد داشتند اما مسئولين براي راه اندازي اين مجتمع که هم مي تواند براي اشتغالزايي جوانان و همچنين در توليد گوشت و لبنيات شهرستان و حتي استان موثر باشد هيچ گامي برنداشته و همچنان ۷۰ درصد اين مجتمع نيمه کاره رها شده و فقط چهار پروانه که جمعا ۱۳۰ راس گاو در آن وجود دارد فعال هستند.

وي با بيان اينکه مديرکل جهاد کشاورزي استان، معاون فرمانداري و مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل بارها از اين مجتمع بازديد کردند اما تاکنون هيچ يک از مشکلات اين مجتمع حل نشد و وعده هاي تحقق نيافته باعث سردرگمي جوانان زيادي شده است.

رئیسیدر انتها بیان داشت: ما کشاورزان و دامداران اردلي از مسئولين انتظار داریم که فرمايشات رهبري در خصوص جوانان و تکيه به توان داخلي را سرلوحه کارها خود قرار دهند تا مشکل بيکاري جوانان و اقتصاد کشور حل شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۳:۳۰

2 Jan 2020