۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۰
کد مطلب : ۳۴۳۱۴
قائم مقام وزير کشور:

​شعار توليد و اشتغال زمزمه هميشگي کارگران

قائم مقام وزير کشور گفت: کارگران از ابتداي انقلاب تا کنون شعار توليد و اشتغال را بر زبان جاري کرده اند و همچنان به فعاليت خود ادامه مي دهند.
​شعار توليد و اشتغال زمزمه هميشگي کارگران
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ محمد حسين مقيمي قائم مقام وزير کشور در مراسم تجليل از کارگران نمونه در چهار محال و بختياري اظهار کرد: کارگران در دوران مختلف چه قبل و چه بعد از پيروزي انقلاب اسلامي همواره نقش تعيين کننده اي داشته اند .

وي با اشاره به اينکه کارگران به پيام امام خميني (ره) لبيک گفتند تصريح کرد: در هشت سال دفاع مقدس شهداي کارگر زيادي را تقديم انقلاب کرديم.

مقيمي با بيان اينکه عده اي از افراد همواره تلاش در تعطيلي کارخانه ها را مي کنند اذعان داشت: کارگران ما همه جا در تلاش و فعاليت هستند که کارخانه ها به تعطيلي کشيده نشوند.

وي به نقش تعيين کننده کارگران در هشت سال دفاع مقدس نيز اشاره کرد و گفت: کارگران با حضور خود در جبهه هاي جنگ و پشتيباني نياز هاي جنگ از هيچ تلاشي دريغ نميکردند.

مقيمي ادامه داد: بازسازي صنايع و پالايشگاه‌هاي آسيب‌ديده در جنگ تحميلي، تحمل شرايط سخت تحريم نيز از مهم‌ترين اقدامات جامعه کارگري و تکنسين‌هاي اين مجموعه بوده است.

وي عملي کردن توسعه کشور را لازم دانست و گفت: در سند توسعه کشور دولت، مجلس ، نخبگان و بخش خصوصي و عمومي بايد هر ساله با رشد هشت درصدي به جلو حرکت کنند تا در افق ۱۴۰۴ به هدف رسيده باشيم و حرف اول را بزنيم.

مقيمي با تاکيد بر اينکه امسال با رشد ۶۶ درصدي مواجه بوده‌ايم، اضافه کرد: رسيدن به اهداف سند چشم‌انداز به‌وسيله تلاش فعالان اقتصادي و کارگران امکان‌پذير مي‌باشد و اميدواريم اين رشد تداوم پيدا کند.

قائم مقام وزير کشور در بخش ديگر از سخنان خود به انتخابات پيش رو اشاره کرد و گفت: در دوره قبل انتخابات رياست جمهوري براي اولين‌بار در کشور انتخابات بدون هيچ محدوديت و آرامش کامل برگزار شد و اکنون ۶ کانديد تائيد صلاحيت شده طبق قانون فرصت برابر براي بيان ديدگاه‌ها و برنامه‌هاي خود دارند.

مقيمي حضور گسترده مردم در انتخابات را ضروري دانست و خاطر نشان کرد: حضور مردم در پاي صندوق هاي راي وحدت ملي را به همگان نشان خواهد داد و نقشه هاي دشمن را نقش برآب خواهد کرد.

وي تاکيد کرد: با انتخاب صحيح مردم خواهيم توانست به توسعه و به اجرا در آوردن سند چشم انداز دست پيدا کنيم.

انتهاي پيام/۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۷:۲۶

27 Dec 2019