۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۸
کد مطلب : ۱۷۲۱۴
شهردار سامان تاکید کرد

ضرورت راه‌اندازي بازارچه دائمي در شهرستان سامان

شهردار سامان بر ايجاد و راه‌اندازي بازارچه دائمي در شهر سامان به عنوان قطب گردشگري کشور تاکيد کرد.
ضرورت راه‌اندازي بازارچه دائمي در شهرستان سامان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، نشست ساماندهي و ايجاد بازارچه دائمي در سطح شهرستان سامان به رياست يزدان آقاخاني و مسئولان و دستگاه‌هاي مرتبط در سالن اجتماعات شهرداري برگزار شد.

يزدان آقاخاني با بيان اينکه شهر سامان به عنوان قطب گردشگري استان به علت نداشتن بازارچه و نمايشگاه در شناخت وعرضه توليدات ومحصولات باغي خود در جذب اکثريت گردشگران استان هاي کشور نتوانسته گامي در اين زمينه بردارد، گفت: وجود غرفه ها و دستفروشان در سطح شهر و جاده هاي ارتباطي شهر سامان با روستاهاي اطراف باعث ازبين رفتن وجهه و زيبايي شهر شده است.

وی افزود: برهمین اساس با ايجاد و برپايي اين نمايشگاه به صورت شبانه‌روزي شاهد کاهش معضلات اجتماعي و رونق اقتصادي و عدم وجود ترافيک و نيز کنترل و نظارت در اين رابطه خواهيم بود.

آقاخانی ادامه داد: زمين اين نمايشگاه به متراژ ۶ هزار و۵۰۰ متر از آقاي ايرج شيخ به صورت رايگان در اختيار اين نهاد به مدت یک سال قرار گرفته است.

شهردار سامان از ايجاد سه بازارچه در ۳ نقطه از شهرستان، از جمله ورودي شهرستان، سه راهي هتل و در روستاي شوراب صغير که با همکاري اعضاي شوراي شهر و تعاوني دهياران درسالن ورزشي روستاي شوراب صغير در حال راه اندازي‌ست خبرداد و گفت: در هفته آينده اين غرفه‌ها افتتاح خواهد شد.

آقاخانی از اصناف، سرمايه‌گذاران، کارشناسان و ادارات و دستگاه‌هاي دولتي در برپايي و ايجاد هرچه بهتر اين بازارچه دعوت کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۰:۲۲

8 Feb 2020