۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۴۱۲۴۴
دستاوردهای محیط زیستی در 40 ساله انقلاب:

افزایش پایش منابع زیستی از صفر تا 18

مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای زیستی در 40 ساله انقلاب در چهارمحال و بختیاری افزایش پایش منابع زیستی از صفر تا18 بوده است.
افزایش پایش منابع زیستی از صفر تا 18
 شهرام احمدی مدیر کل محیط زیست چهارمحال و بختیاری در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ در ارتباط با دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در حوزه محیط زیست اظهار داشت: اختصاص اصل پنجاهم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران به حفظ محیط زیست را می‌توان از بزرگترین دستاوردهای انقلاب در این حوزه برشمرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اشاره به انواع تلاش ناکام دشمنان همچون جنگ تحمیلی، تحریم و فشارهای اقتصادی تصریح کرد: مسائل بنیادین اعتقادی و فرهنگی ما پشتوانه محکمی بوده تا همواره انقلاب اسلامی را در مسیر رشد و پیشرفت خود نگه دارد.

وی تصویب قانون حفاظت و بهسازی محیط زیست، تصویب قانون مدیریت پسماندها، قانون جلوگیری از آلودگی هوا که به قانون هوای پاک اصلاح و مصوب شد، آیین نامه جلوگیری از آلودگی آب را از دیگر دستاوردهای محیط زیستی در حوزه قانونگذاری عنوان کرد و افزایش پایش منابع زیستی از ۰ مورد قبل از انقلاب به ۱۸ مورد، افزایش نظارت و پایش مستمر از صنایع تولیدی، صنعتی و خدماتی از ۲۰ مورد قبل از انقلاب به ۴۳۶۸ مورد درحال حاضر را از دستاوردهای حفاظت محیط زیست در این استان برشمرد.

این مقام مسئول اعلام کرد: قبل از انقلاب هیچگونه پایشی از محل‌های دفن زباله در استان صورت نمی‌گرفت ولی هم اکنون بالغ بر ۱۲۰۶ پایش سالانه از این محل‌ها انجام شده است.

احمدی خاطرنشان کرد: همراهی و همدلی مردم با خدمتگزاران به آنها در شکل گیری این دستاوردها بسیار موثر و تاثیرگذار بوده است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۷:۱۸

27 Dec 2019