۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۳۳۸۷۴
انتقاد شديد علي سامره از مسئولين استاني

عده اي فقط منتظر باخت تيم هستند/هنوز تفکرات 30 سال قبل بر فوتبال استان حکمفرماست

سرمربي تيم زاگرس چهارمحال و بختياري که اين تيم را به مرحله دوم ليگ دسته سه کشور برده و هم اکنون در رده دوم جدول 10 تيمي قرار دارد از حاشيه سازي عده اي تماشاگر نما و عدم حمايت مسئولين استاني بشدت گلايه کرد.
عده اي فقط منتظر باخت تيم هستند/هنوز تفکرات 30 سال قبل بر فوتبال استان حکمفرماست
به گزارش جهانبین نیوز، علي سامره، سرمربي تيم زاگرس چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با انتقاد شديد از مسئولين استاني درخواست کرد به داد نماينده استان در ليگ دسته سوم کشور برسند تا بستر رشد براي جوانان علاقمند فراهم شود.

سامره بعد از باخت يک بر صفر برابر پاراگ تهران در شهرکرد از بي ملايمتي ها به تيم انتقاد کرد و گفت: متاسفانه عده اي از مسئولين که کم هم نيستند فقط منتظر باخت تيم هستند تا حاشيه سازي هاي خودشان را آغاز کنند.

سرمربي نماينده استان گفت: بعد از سالها استان چهارمحال و بختياري يک نماينده قوي در ليگ دسته سوم کشور دارد که در آستانه صعود به ليگ دو کشور قرار دارد اما عده اي با تفکرات 30 سال قبل فقط حاشيه سازي مي کنند.

علي سامره بيان داشت: به عدالت خدا يقين دارم و هواي بچه هاي تيم را دارد، شک نداشته باشيد که تيم را به ليگ دو مي بريم اما بعد از آن از اين استان مي روم ديگر پشت سرم را هم نگاه نميکنم.

وي افزود: براي گرفتن يک زمين تمرين بايد کلي التماس کنيم از اين مسئول و به آن مسئول خواهش کنيم که زمين انقلاب را در اختيار ما قرار دهند اما تلاشمان براي گرفتن يک زمين تمرين بي نتيجه است.

اين بازيکن محبوب اسبق استقلال تهران بيان داشت: عده اي که هيچي از فوتبال بلد نيستند با فحش و الفاظ رکيک روي اعصاب بازيکنان مي روند تا به اهداف پليد خود برسند.

سامره با بيان اينکه مردم بايد افراد حاشيه ساز را شناسايي و از اين فوتبال دور کنند، تاکيد کرد: اگر اين تيم تا اين مرحله بالا آمده و روي پاي خودش ايستاده فقط روي غيرت و تعصب بازيکنان بوده چرا که هيچ يک از مسئولين استان تاکنون کمکي به تيم نکردند.

وي از مديريت تيم تشکر کرد و گفت: بايد افتخار شود که تيم دارد به دسته دو کشور صعود مي کند اما عده اي حاشيه درست مي کنند که تيم بالا نيايد، خب تيم بالا نيايد چه اتفاقي مي افتد؟ چيزي که توي 30 سال گذشته بوده است.

علي سامره که سابقه بازي در ليگ هاي خارجي را هم دارد، بيان داشت: يک انگيزه در جوانان ايجاد شده که به رشد آنها کمک مي کند و در سطح کشور هم همه اذعان دارند که استان چهارمحال و بختياري هم يک تيم قوي دارد اما هيچ حمايتي ديده نمي شود.

انتهاي پيام/610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۰:۰۵

27 Dec 2019