۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۳۱۶۱۴
فرمانده سپاه شهرستان بروجن:

راه اندازی 24 واحد پرورش قارچ در بروجن/ 28 نفر صاحب شغل شدند

فرمانده سپاه شهرستان بروجن از راه اندازي 24 واحد پرورش قارچ طي سالهاي 92 تا 94 خبر داد و گفت: در همين مدت 28 نفر در اين شهرستان صاحب شغل شدند.
راه اندازی 24 واحد پرورش قارچ در بروجن/ 28 نفر صاحب شغل شدند
به گزارش جهانبین نیوز؛ سرهنگ پاسدار علي کيهاني در گفتگو با خبرنگار کلار، اظهار داشت: ۲۴ واحد پرورش قارچ با اشتغال زايي ۱۲ نفر طي سال هاي ۹۲ تا ۹۴ در شهرستان بروجن راه اندازي شده است.

کيهاني با بيان اين که در سال ۹۲ هشت واحد توليد پرورش قارچ با اشتغال زايي ۳ نفر در بروجن راه اندازي شده است، خاطرنشان کرد: در سال ۹۳ پنج واحد توليدي با اشتغال زايي يک نفر و در سال ۹۴ نيز ۱۱ واحد پرورش قارچ با اشتغال پايدار هشت نفر در اين شهرستان ايجاد شده است.

وي اضافه کرد: طي همين مدت پنج واحد پرورش شترمرغ با اشتغالزايي چهار نفر، چهار واحد گلخانه و يک واحد کشت گياهان دارويي با اشتغال يک نفر در شهرستان بروجن راه اندازي شده است.

فرمانده سپاه بروجن ادامه داد: راه اندازي ۱۰ واحد اصلاح باغات نيز اشتغال پايدار ۱۰ نفر در اين شهرستان را فراهم کرده است.

وي با بيان اين که ايجاد کارآفريني و اشتغالزايي در عرصه هاي مختلف اقتصاد مقاومتي نقش بسزايي در تقويت اقتصاد کشور ايفا مي کند، افزود: اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي با تقويت زيربناي اقتصادي کشور نظام را به سمت رسيدن به اهداف عالي حرکت مي دهد.

کيهاني با اشاره به اين که اقتصاد مقاومتي توطئه هاي اقتصادي و فشارهاي دشمنان را خنثي مي کند، تصريح کرد: شهرستان بروجن توانمندي‌ها و پتانسيل‌هاي خوبي براي تحقق اقتصاد مقاومتي دارد.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن، يکي از راه هايي که مي تواند در توسعه، پيشرفت و ايجاد اشتغال نقش بسزايي داشته باشد را استفاده بهينه از امکانات موجود دانست و گفت: تسهيلات اقتصاد مقاومتي براي پيشبرد اهداف و فرمايشات مقام معظم رهبري براي کساني که داراي شرايط لازم هستند ارائه ‌شده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۶:۵۴

21 Jan 2020