۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۳۴۶۸۴

افزايش سرقت کابل هاي برق در شهرستان بن

متاسفانه باز هم اخبار‌ متعددي از سرقت سيم و كابل برق در شهرستان بن به گوش مي رسد كه نشان از اوج گيري مجدد اين نوع سرقت است.
افزايش سرقت کابل هاي برق در شهرستان بن
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر  برش هاي ناگهاني و سرقت کابل هاي برق در شهرستان بن به يکي از معظلات جدي اين شهرستان تبديل شده که علی رغم اهميتي که دارد  خسارت هاي مالي زيادي هم  براي مردم به وجود مي آورد.

متاسفانه باز هم اخبار‌ متعددي از سرقت سيم و كابل برق در شهرستان بن به گوش مي رسد كه نشان از اوج گيري مجدد اين نوع سرقت مي باشد.

سرقت بزرگ کابل هاي برق در شهرستان بن
/http://zangekhabar.ir/news/330022


سرقت  کابل  هاي  برق  يکي  از شايع ترين سرقت  هايي است که به طور پيوسته در حال انجام بوده و بيشترين خسارت هاي مالي را به مردم وارد مي کند، چراکه نوسان و قطعي هاي ناگهاني برق باعث از بين رفتن تجهيزات الکتريکي شهروندان مي شود.

بارها اتفاق افتاده که سارقين اين کابل ها در حال سرقت دچار برق گرفتگي شده و گاهي جان خورد را نيز از دست داده اند، اميدواريم با  تدابيري که از سوي مسئولين انتظامي و شبکه توزيع نيروي برق گرفته مي شود، هرچه زودتر از افزايش خسارت هاي ناشي از اين معظل اجتماعي جلوگيري شود.

دو روز پيش سارقان کابل هاي برق شهر بن را سرقت کرد بودند و اين چندمين بار است که سارقان دست به سرقت گسترده در شهرستان بن مي زنند.

در سرقتي که ديشب در شهر وردنجان انجام شده است در حدود فاصله ي 10 تير برق (که فاصله هر تير 35 متر مي باشد)به سرقت رفته است.(منبع:حوادث اداره برق)

لازم به ذکر است براساس قانون مجازات در نظر گرفته براي اينگونه سرقت ها پنج سال حبس و جبران کامل خسارت هاي وارد شده است مردم خواستار برخورد قاطع نيروي انتظامي با سارقان مي باشند.

سرقت در شهر بن


سرقت در شهر وردنجان


انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۹:۵۰

4 Feb 2020