۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۸
کد مطلب : ۲۲۶۱۴
معاون اجرايي سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام:

شکست حصر خرمشهر از ولايت پذيري رزمندگان اسلام نشات گرفت

با وجود اينکه تجهيزات نظامي رزمندگان خيلي کم بود ولي ولايت پذيري بالاي آنها باعث شد تا بتوانند با دست خالي خرمشهر را از دشمن پس بگيرند.
شکست حصر خرمشهر از ولايت پذيري رزمندگان اسلام نشات گرفت
به گزاش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، عبدالمحمد سعيدي، معاون اجرايي سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام در خصوص سالروز شکست حصر خرمشهر، اظهار کرد: يکي از شاخصه هاي اصلي که در جريان پيروزي خرمشهر بايد به آن بپردازيم ولايت پذيري رزمندگان در دوران دفاع مقدس ازجمله عمليات بيت المقدس است.

وي افزود: با اينکه تجهيزات نظامي رزمندگان خيلي کم بود ولي ولايت پذيري بالاي آنها باعث شد تا بتوانند با دست خالي خرمشهر را از دشمن پس بگيرند.

سعيدي با اشاره به جنگ نرمي که دشمن به راه انداخته بيان کرد: ما بايد مانند گذشته در مقابل دشمن بايستيم و اينبار با مبارزه در جنگ نرم و الگوگيري از دفاع مقدس مانند گذشته بايد براي پيروزي، برنامه ريزي دقيق و هدفمند داشته باشيم.

معاون اجرايي سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام گفت: جنگ نرم بسيار پيچيده تر از دفاع مقدس است عامل موفقيت ما داشتن رهبري و اعتقاد به ولي فقيه است.

وي افزود: معنويتي که در دوران دفاع مقدس در بين رزمندگان حاکم بود مي تواند در جنگ فعلي نمود پيدا کند و با درس گرفتن از نهضت عاشورا، در جنگ نرم هم پيروز ميدان باشيم.

معاون اجرايي سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام تاکيد کرد: بايد فرمايشات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) توسط مسئولين پياده شود و با الگوگيري از دفاع مقدس، وحدت و انسجام بين دولت و ملت حفظ شود.

سعيدي در پايان خاطر نشان کرد: در پيروزي خرمشهر نقش اصلي را مردم ايران ايفا کردند و توانستند جنگ را به نفع خود تغيير دهند و الان هم مردم در موضوع مذاکرات هسته اي و انتخابات همين نقش را ايفا مي کنند.


انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۴:۳۲

31 Jan 2020