۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۲۸۶۵۴
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

اقتدار ایران، در مذاکرات از آمریکا امتیاز گرفت/طرفداران برجام به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا اعتراف کردند

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: آنچه ایران در مذاکرات هسته‌ای با قدرت‌های جهان به دست آورد، امتیازهایی نبود که آمریکا به ایران داد، بلکه این اقتدار ایران اسلامی بود که از ابرقدرت‌ها و آمریکا امتیاز گرفت.
اقتدار ایران، در مذاکرات از آمریکا امتیاز گرفت/طرفداران برجام به غیرقابل اعتماد بودن آمریکا اعتراف کردند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از بام ایران خبر، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد اظهار کرد: ایستایی به منزله، بی‌انگیزگی، تحرک انقلابی نداشتن، در برابر دشمن کوتاه آمدن و توجه نکردن به شعائر انقلابی و اسلامی است.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع نمایندگان مجلس خبرگان اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به نکات حکیمانه و راهبردی اشاره فرمودند و تحرک انقلابی را مقابل با ایستایی دانستند.

نکونام اذعان داشت: برای ماندگاری انقلاب اسلامی باید تحرک انقلابی داشت و نباید ایستایی و بدون تحرک بود.

وی با اشاره به اینکه پیوند مردم با ولایت‌فقیه، ولایت‌مداری، دین‌داری، اقتصاد مقاومتی، داشتن تسلیحات نظامی و دفاعی، شناخت توطئه‌های دشمن، بصیرت داشتن و وحدت و همدلی از مهم‌ترین مولفه‌های اقتدار است بیان داشت: اینها موجب سربلندی و پویایی انقلاب است.

نکونام تاکید کرد: اگر کشور اقتدار نداشته باشد و ضعیف باشد، حتی کشورهای ضعیف نیز به ایران زور خواهند گفت.

وی اضافه کرد: آنچه ایران در مذاکرات هسته‌ای با قدرت‌های جهان به دست آورد، امتیازهایی نبود که آمریکا به ایران داد، بلکه این اقتدار ایران اسلامی بود که از ابرقدرت‌ها و آمریکا امتیاز گرفت.

نکونام یادآور شد: در مساله برجام، توافقات، تنها روی کاغذ بوده است و دستاوردی برای کشور هنوز نداشته است و همگان معترف هستند که آمریکا قابل اعتماد نیست و بدعهد است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: دشمن مهم‌ترین مولفه انقلاب اسلامی را رویکرد اعتقادی انقلاب می‌داند به همین دلیل به دنبال زودن اعتقادات از جامعه است و در این مسیر از هیچ توطئه‌ای فروگذار نیست.

وی به مسئولان توصیه کرد که به مطالبات مردم رسیدگی کنند و تاکید کرد: پاسخگویی به مطالبات مردم وظیفه همه مسوولان است که باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام1026ج/530ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۵:۲۸

3 Jan 2020