۰
plusresetminus
امید به شکسته شدن تحریم ها، راه نجات کشور نیست و لازم است که دولت توجه بیشتری به اقتصاد مقاومتی داشته باشد.
در خانه هایمان یک کتابخانه کاربردی و نه تزئیناتی داشته باشیم/ امید به شکسته شدن تحریم ها راه نجات کشور نیست
به گزارش جهان بین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین نکونام در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد در مصلای این شهر با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی، از همگان خواست تا در خانه هایشان یک کتابخانه کاربردی و نه تزئیناتی داشته باشند.

وی با ضرورت الگوگیری از سیره مقام معظم رهبری در مطالعه کتاب افزود: البته با توجه به آشفته بازار محتوای کتاب ها، باید مراقبت کنیم که چه کتابی را مطالعه می کنیم.

نکونام با اشاره به هفته بسیج و ادامه مذاکرات هسته ای گفت: امام(ره) معتقد بودند که آمریکا را فقط با فرهنگ و کار بسیجی می توان سرجایش نشاند، چرا که بسیج به معنای انسجام و متحد و متشکل کردن یک ملت برای نیل به اهدافی است که دشمن را عصبانی و سرجایش می نشاند و امروزه بسیج کردن همه ظرفیت های کشور برای دست پیداکردن به اقتصاد مقاومتی اولویت اول باید باشد.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به ادامه مذاکرات هسته ای گفت: هر چه قدر مذاکرات جلوتر می رود فرمایش حضرت آقا در خصوص رفتار های مزورانه دنیای غرب و علی الخصوص آمریکا برای همگان آشکارتر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان با توصیه به دولتمردان گفت: مواظب باشیم که حرکت فرسایشی و خسته کننده مذاکرات ما را از اقتصاد مقاومتی غافل نکند که البته متاسفانه اقتصاد مقاومتی به صورت کمرنگ به پیش می رود.

نکونام یکی از دلایل عدم توجه لازم به اقتصاد مقاومتی را وجود دیدگاه های مختلف اقتصادی در بدنه دولت دانست و افزود: امید به شکسته شدن تحریم ها، راه نجات کشور نیست چرا که دشمن از دشمنی خود هیچ گاه دست بر نمی دارد.

وی، با اشاره به نزدیک شدن به انتهای سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، ارائه گزارش ملموس و محسوس دولت در رابطه با اقتصاد مقاومتی را لازم دانست.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان، تفسیر المیزان علامه طباطبایی را در جهان اسلام بی نظیر دانست و ویژگی منحصر به فرد آن را تفسیر قرآن با قرآن و روایات عنوان کرد.

خطیب نماز جمعه شهرکرد یکی از ویژگی های مومن به روز را، عمل کردن به انتظارات امام زمان(عج) برشمرد و با اشاره به اینکه در دوران غیبت به سر می بریم گفت: طبق فرمایش خود امام زمان(عج) و روایات، تبعیت از ولایت فقیه، دستوری است که مومنان باید به آن جامه عمل بپوسانند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۹:۱۶

27 Dec 2019