۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۳۱۵۲۴
با نمایشگر او ال ای دی؛

نوت بوک ۱۳ اینچی سازگار با هدستهای واقعیت مجازی از راه رسید

نوت بوک ۱۳ اینچی با نمایشگر او ال ای دی و توان پشتیبانی از هدست های واقعیت مجازی عرضه شد.
نوت بوک ۱۳ اینچی سازگار با هدستهای واقعیت مجازی از راه رسید
به گزارش جهانبین نیوز؛ تا به امروز استفاده از هدست های واقعیت مجازی محدود به رایانه های شخصی بوده، اما با از راه رسیدن پردازنده های گرافیکی قدرتمند سری ۱۰ ان ویدیا، شرکت Alienware موفق به ساخت نوت بوک ۱۳ اینچی سازگار با این هدست ها شده است.

نوت بوک ۱۳ اینچی این شرکت هم با هدست HTC Vive و هم با هدست های واقعیت مجازی Oculus Rift سازگاری دارد.

مدل جدید این نوت بوک در مقایسه با مدل اولیه باریک تر بوده و طراحی چشم نوازتری دارد. تقویت قابلیت صوتی و استفاده از فن بهتر از جمله امکانات آن است. نمایشگر OLED این نوت بوک از تفیک رنگ بسیار بهتری برخوردار است و از پخش ۶۰ فریم در ثانیه هم پشتیبانی کرده و دقت آن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل است.

پردازنده این نوت بوک از نوع Core i۷-۶۷۰۰HQ اینتل و ۲.۶ گیگاهرتزی بوده و مجهز به سیستم عامل ویندوز ۱۰ می باشد. ۱۶ گیگابایت رم قابل ارتقا به ۳۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت هارددیسک از جمله امکانات نوت بوک یاد شده است.

کارت گرافیک این نوت بوک از نوع GeForce GTX ۱۰۶۰ بوده و میزان حافظه ویدئوی آن ۶ گیگابایت و وزن این نوت بوک حدود ۲.۴ کیلوگرم است.

کارشناسان معتقدند در آینده نزدیک ساخت نوت بوک های دارای توان پشتیبانی از هدست های واقعیت مجازی با توجه به عرضه سخت افزارهای پیشرفته رونق بیشتری خواهد یافت.

منبع: مهر

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۱:۲۵

27 Dec 2019