۰
plusresetminus
خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که سياست هاي آل سعود ملعون همسو با سياست هاي شيطاني صهيونيست هاست، ادامه داد: اکنون بيش از 100 روز است که زير ساخت هاي کشور فقير يمن ويران شده و هزاران غير نظامي اعم از زنان و کودکان شهيد و زخمي شده اند.
روز قدس، خروش مسلمانان بر عليه استکبار صهيونيسم بين المللي است/ آل سعود همسو با سياست هاي شيطاني صهيونيست هاست
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به روز جهاني قدس اظهار کرد: طبق رهنمودهاي مقام معظم رهبري روز قدس يکي از برجسته ترين يادگارهاي امام(ره) است.

حجت الاسلام حسين نژاديان با بيان اين که روز قدس يک روز جهاني است، گفت: اين روز نشان دهنده آن است که امت اسلامي زير بار ظلم نمي رود.

حسين نژاديان افزود: روز جهاني قدس تا عيد فطر به عنوان هفته همبستگي با مردم مظلوم يمن با شعار يمن تنها نيست نامگذاري شده است.

وي ضمن بيان اين که سياست هاي آل سعود ملعون همسو با سياست هاي شيطاني صهيونيست هاست، ادامه داد: اکنون بيش از ۱۰۰ روز است که زير ساخت هاي کشور فقير يمن ويران شده و هزاران غير نظامي اعم از زنان و کودکان شهيد و زخمي شده اند.

خطيب نماز جمعه بروجن ضمن تاکيد بر کمکهاي مالي، دارويي و معنوي مردم ايران اسلامي براي مظلومان مسلمان يمن، گفت: در اين شرايط بحراني نبايد اين مسلمانان محروم و مظلوم را تنها گذاشت.

حسين نژاديان گفت: هدف اصلي استعمار جهاني از ايجاد جريان هاي تکفيري و داعش غافل کردن امت اسلامي از مسئله فلسطين است.

حجت الاسلام حسين نژاديان گفت: شش کشور ظالم و ستمگر دنياي فعلي در اين روزهاي آخر مذاکرات شروع به نيرنگ بازي و جنگ رواني کرده اند تا با فشار، تبليغات و جوسازي سفيران امانت دار ايران را دچار وحشت سازند و دست به زياده طلبي هاي بيشتري بزنند.

حسين نژاديان افزود: روز قدس که خروش مسلمانان بر عليه استکبار صهيونيسم بين المللي است باعث تزلزل در سياست هاي شيطان صفتان غربي و متحدان منطقه اي آنان مانند آل سعود ملعون ميگردد.

خطيب نماز جمعه بروجن ادامه داد: مسلما اين خروش يکپارچه ميليونها ايراني در اين کشور مقتدر اهل بيتي يک تو دهني بسيار محکمي براي زياده خواهان است.

حجت الاسلام حسين نژاديان با يادآور شدن روز عفاف و حجاب گفت: بنا به رهنمودهاي مقام معظم رهبري عفت زن موجب احترام و شخصيت اوست؛ مسئله حجاب، محرم و نامحرم به خاطر آن است که قضيه عفاف سالم نگه داشته شود.

حسين نژاديان گفت: در غرب به خاطر مردسالاري و لذت بردن مردان زنان را تشويق به آرايش و برهنگي ميکنند و اسمش را آزادگي ميگذارند که اين يک نوع اسارت براي زن است.

وي با بيان اين که بي حجابي در واقع تحقير زن است، تصريح کرد: حجاب يکي از مسائل ارزشي است که بايد در جامعه احيا شود؛ حجاب مانع از آميزش و اختلاط بي قيد وشرط زن و مرد در جامعه است.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۷:۲۸

5 Feb 2020