۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۳۵۷۶۴
رئيس انجمن نمايش چهارمحال و بختياري:

12 شهریور ماه؛ آخرین مهلت حضور در جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری

رئيس انجمن نمايش چهارمحال و بختياري گفت: آخرين مهلت اجراي عمومي نمايش گروه ها جهت حضور در جشنواره تئاتر ١٢ شهريور است و از سوي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برنامه ريزي و اجراي برنامه هاي نمايشي در استان در اختيار انجمن هنرهاي نمايشي استان قرار گرفته است.
12 شهریور ماه؛  آخرین مهلت حضور در جشنواره تئاتر چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ فرشيد بزرگ نيا رئيس انجمن نمايش استان چهارمحال و بختياري در نشست با سرپرستان گروه هاي نمايشي استان که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي برگزار شد افزود: در نشست مشترک که با مدير کل، معاونين و کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان با انجمن نمايش برگزار شد مقرر شد در جهت حمايت اداره کل، بودجه تئاتر استان با نظارت اين اداره کل در اختيار انجمن هنرهاي نمايشي قرار گيرد و برنامه ريزي با هدايت اداره کل براي تئاتر استان در سال ١٣٩٦ در اختيار اين انجمن باشد.

بزرگ نيا گفت: راه اندازي يک پلاتوي نمايش در فرهنگ سراي بزرگ شهرکرد در دستور کار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان و انجمن نمايش است.

وي اظهار داشت: اگر بخواهيم تئاتر به استقلال برسد بايد تلاش کنيم با همکاري هم تئاتر را به سمت استقلال مالي انجمن سوق دهيم و کمتر به دولت، گرفتن بودجه هاي دولتي وابسته باشيم که اين امر فقط و فقط با همدلي و همکاري هنرمندان تئاتر استان اجراي خواهد شد.

رئيس انجمن هنرهاي نمايشي استان چهارمحال و بختياري گفت: شيوه نامه اجراي عموم در استان توسط انجمن تدوين شده و در اختيار سرپرستان گروه هاي نمايشي قرار گرفته که تلاش داريم در آينده نزديک با گرفتن اسپانسرهاي خصوصي کمک هاي بيشتري به بدنه تئاتر از سوي انجمن صورت گيرد.

بزرگ نيا افزود: از اين تاريخ به بعد هر کارگرداني که درخواست اجراي عموم داشته باشد بايد درخواست خود را با سربرگ و امضاء سرپرست گروه به انجمن تحويل داده تا براي اجراي نمايش او اقدام شود.

وي با اشاره به راه اندازي درگاه تئاتر چهارمحال و بختياري اين درگاره را مهم ارزيابي کرد و گفت: ارزيابي گروه هاي نمايشي در پايان هر سال از طريق درگاه تئاتر استان مي باشد و سرپرستان و کارگردانان استان مي بايد اطلاعات اجراي عموم و هر برنامه اي تئاتر گروه خود را جهت اطلاع رساني به مدير درگاه اطلاع داده تا به موقع اطلاع رساني و در سايت بارگذاري شود.

رئيس انجمن نمايش استان افزود: مدت اجراي عموم براي شرکت در جشنواره تئاتر استان تا ١٢ شهريور تمديد شده و گروه هاي نمايشي که تا ١٢ شهريور اجراهاي عموم خود را برگزار کرده باشند مي توانند در جشنواره تئاتر استاني سال ١٣٩٦ شرکت نمايند.

شايان ذکر است استان چهارمحال و بختياري داراي ١٧ گروه ثبت شده در درجه« ب» و « ج» است که در شهرستان هاي شهرکرد، فارسان، لردگان و بروجن فعاليت نمايشي خود را انجام مي دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۵:۱۰

6 Jan 2020