۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۳۳۴۱۴
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:

راز ماندگاري انقلاب بر سه اصل رهبري، ولايتمداري مردم و استواري ملت ايران استوار است

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری راز ماندگاري انقلاب بر سه اصل رهبري، ولايتمداري مردم و استواري ملت ايران دانست و گفت: از افتخارات مردم استان چهارمحال و بختياري ولايت‌پذيري است.
راز ماندگاري انقلاب بر سه اصل رهبري، ولايتمداري مردم و استواري ملت ايران استوار است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، همايش ائمه جمعه و جماعات با حضور سردار علي محمد اکبري فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان در شهر چلگرد شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

سردار اکبري بيان داشت: امام حسين (ع) فرمودند سپاسگذار باشيد هميشه گذشته خود را نگاه کنيد و سپاسگذاري گذشته باعث مي‌شود خداوند نعمت جديدي به شما عنايت کند.

وي راز ماندگاري جمهوري اسلامي ايران بر سه اصل رهبري، ولايتمداري مردم و استواري ملت ايران بيان داشتند.

کبري تصريح کرد: از افتخارات مردم استان چهارمحال و بختياري ولايت‌پذيري است که شاهد اين موضوع شهداي قبل از انقلاب ما و شهداي هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم است.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان تصريح کرد: اينکه مي گوييم استان ما ولايتمدار است بدين خاطر که اولين شهيد بسيجي مدافع حرم از استان ما است و نیز اولين شهيد روحاني و امدادگر از استان ما بودند که در کشور سوريه شهيد شدند.

وي در ادامه با بيان اينکه اولين افرادي که در 19 بهمن 1357 با امام راحل (ره) بيعت کردند مردم استان ما بودند، خاطرنشان کرد: استان ما با اينکه يک استان عشايري است ولي يک تير هم عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي شليک نکرد.

سردار اکبري گفت: رزمندگان ما درقالب تيپ 44 حضرت قمربني هاشم (ع) همیشه سرافراز بوده و هرجا سختی بود بچه هاي ما آنجا بودند بطوريکه رزمندگان ما در عمليات والفجر هشت به عنوان جناح راست عمليات عمل می کردندو حاج محسن رضايي بارها حضور تيپ قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در عمليات واجب دانسته است.

وي در پايان افزود: خداوند را شاکرم که اين مسئوليت را بر دوش من نهاده و انشاءالله با دعاي خير شما مردم عزيز و ولايت‌مدار بتوانم خدمت گزاري خوب براي شما باشم.

انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۸:۲۸

2 Jan 2020