۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۳۸۰۰۴
امام جمعه شهر فارسان

مسئولان در مقابل قولي که به مردم مي‌دهند فرافکني نداشته باشند

امام‌جمعه فارسان گفت: اگر به مردم قول بدهيم و بعد از مدت‏زمانى براى عملكرد نداشته خويش فرافكنى داشته باشيم، نه شايسته مسئولان محترم و دولتمردان است و نه شايسته مردم فهيم ايران.
مسئولان در مقابل قولي که به مردم مي‌دهند فرافکني نداشته باشند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام محسن ملک پور در خطبه‌هاي اين هفته شهر فارسان گفت: شما را به رعايت تقواي الهي دعوت مي‌کنم، تبعيت کردن از حدود الهي و واجبات الهي و رعايت کردن و پرهيز از معاصي الهي و ترک محرمات الهي. تنها راه نجات و رسيدن به سعادت ابدي در دنيا و آخرت رعايت تقواي الهي است

مردم شهرستان فارسان در راهپيمايي 17 دي‌ماه خوش درخشيدند

وي تصريح کرد: تقدير و تشکر مي‌کنم از مردم غيور، صبور و ولايت مدار شهرستان فارسان که در 17 دي بار ديگر به پشتيباني نظام و ولايت‌فقيه به ميدان آمدند. خداي متعال ان شاء الله نعمت ولايت و نعمت بصيرت و بيداري را براي ما زياد و سايه رهبري را مستدام گرداند؛ و ملت عزيز ايران که با بصيرت و هوشمندي در حوادث مختلف توانسته‌اند در مقابل دشمنان بايستند.

امام‌جمعه شهر فارسان به سخنان مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) در چند روز گذشته اشاره داشت و گفت: مقام معظم رهبري (مدظله‌العالي) روز ۱۹ دیماه در تحليل حوادث اخير به‏ عنوان اولين و مورد اتفاق‏ ترين مطلب فرمودند: در اين روزها تحليل‏هاى گوناگونى از طرف اشخاص مختلف و جناح‌ها، در روزنامه‏ ها، در شبكه‏ هاى اينترنتى نسبت به اين قضايا انجام گرفت؛ در اين تحليل‏ها يك نقطه‏ ى تقريباً مشتركى وجود داشت كه آن نقطه، نقطه‏ ى درستى است و آن تفكيك بين مطالبات صادقانه و به حقّ مردم و حركات وحشيانه و تخريبگرانه‏ ى يك گروه است.

وظيفه دولت‏مردان جوابگويى به اعتماد مردم است

وي اظهار داشت: وظيفه دولت‏مردان جوابگويى به اعتماد مردم است كه در برهه فعلى حكم جهاد فى سبيل الله را دارد، همان‏گونه كه رهبر معظم انقلاب بارها تأكيد فرموده ‏اند امروز شاخص ‏ترين مبارزه مسئولين در نظام اسلامى، همان خدمت صادقانه به مردم به ‏ويژه اقشار محروم است.

وي بيان داشت: از هر منظرى كه می نگريم وظيفه دولت‏مردان در هر سه قوه كلان كشورى خدمت صادقانه است و مهم‏تر اين‏كه اگر مي‏خواهيم حقوق شهروندى  در جامعه رواج پيدا كند، از عملكرد دولتمردان اين امر شدنى است، ولي اين‏كه به مردم قول بدهيم و بعد از مدت‏ زمانى براى عملكرد نداشته خويش فرافكنى داشته باشيم، نه شايسته مسئولان محترم و دولتمردان است و نه شايسته مردم فهيم ايران.

شيطان بزرگ آمريكا و ترامپ به‏ عنوان دشمن سرسخت ملت ايران هستند

امام‌جمعه فارسان به 22 دي‌ماه اشاره داشت و گفت: ۲۲ دیماه يعني امروز روزى ديگر براى تصميم رئيس‌جمهور آمريكا مبنى بر تمديد و يا عدم تمديد تعليق‌هاي تحريم و پذيرش و عدم پذيرش ادامه حيات برجام است.

وي افزود: شيطان بزرگ آمريكا و ترامپ به ‏عنوان دشمن سرسخت ملت ايران تنها در همين دوران كوتاه يک‌ساله‌ي روى كار آمدنش، در چندين اقدام ظالمانه عليه جمهورى اسلامى با رسوايى و انزواى شديد مواجه گرديده است.

وي تصريح کرد: نمونه داغ و نزديك آن‌که هنوز عوارضش در جريان است، دخالت مذبوحانه در مسائل داخلى ايران و حمايت و هدايت عريان و آشكار از اغتشاشات اخير می باشد اگرچه به فضل الهى اين بار هم تير آمريكا به سنگ خورد.

 وي بيان داشت: تجربه نشان داده است كه سياستمداران مست قدرت و سلطه‏ طلب آمريكا هرگز دست از خصلت فرعونى و درنده‏ خويى و جنايت و ظلم به ملت‌ها بر نخواهند داشت و الا بايد از همين ناكامی ها و شكست‏هاى مقطع كوتاه روى كار آمدن ترامپ، عبرت مى‏گرفتند.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۳:۳۳

30 Jan 2020