۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
کد مطلب : ۲۸۰۱۴
مسئول کميته زنان و خانواده فرمانداري شهرستان سامان:

20 عنوان برنامه در روز مادر و هفته زن در شهرستان سامان اجراء مي‌شود

مسئول کميته زنان و خانواده فرمانداري شهرستان سامان گفت: 20 عنوان برنامه در روز مادر و هفته زن در شهرستان سامان برگزار مي‌شود.
20 عنوان برنامه در روز مادر و هفته زن در شهرستان سامان اجراء مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ راضيه کياني مسئول کميته زنان و خانواده فرمانداري شهرستان سامان در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه جشن بزرگ ميلاد کوثر در محل پل زمانخان شهرستان سامان برگزار مي‌شود، اظهار داشت: اين جشن به همراه پخت آش در محل سياحتي و تفريحي پل زمانخان و اجراي برنامه‌هاي فرهنگي و هنري برگزار مي‌شود.

کياني با بيان اينکه برنامه‌هایي از قبيل جشن‌هاي ادارات، بهزيستي و شهرداري، اجراي مسابقات طناب‌کشي، اجراي مسابقات فرهنگي، تجليل از مادران سالمند و زنان شاغل در ادرات، برگزاري اردوي فرهنگي و زيارتي مددجويان بهزيستي در شهرستان برگزار مي‌شود، بيان داشت: در روز ۱۶ فروردين ماه همايش مهارت‌هاي زندگي در سالن شهرداري سامان برگزار مي‌شود.

وي با بيان اينکه يکي از بزرگ‌ترين درس‌هاي عملي از حضرت زهرا عليهاالسلام حضور فعّال در صحنه‌هاي اجتماعي سياسي با حفظ عفّت و حجاب و ارزش‌هاي وجودي زن است در انقلاب اسلامي، جلوه يافت و الگويي براي زنان مسلمان در سطح جهان شده است.

کياني با اشاره اينکه تأسّي به اسوه و الگوي برتر زنان جهان، حضرت زهرا عليهاالسلام ، گامي نوين و حرفي نو مطرح ساخت که زن مسلمان در اقصي نقاط جهان، مي‌تواند با تکيه بر الگوي عملي فاطمي، به خودباوري و احياي هويّت اسلامي دست يابند، اذعان داشت: صديقه طاهره عليهاالسلام با زندگي و مبارزه خود، در عرصه‌هاي گوناگون اجتماعي، فرهنگي، اقتصادي، عبادي، خانه‌داري، همسرداري، تربيت فرزند و بخصوص در صحنه‌هاي گوناگون سياسي، نشان داد که يک زن مي‌تواند با حفظ حريم عفّت و ارزش‌هاي انساني، در تمامي عرصه‌هاي جامعه حضور داشته باشد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۶:۰۵

27 Dec 2019