۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴
کد مطلب : ۲۱۱۱۰
معاون اجرایی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع):

مهندسان و تحصیل کردگان جامعه ما، در خط مقدم مبارزه با دشمنان انقلاب و استکبار جهانی اند

سعیدی گفت: وظیفه همه تحصیل کردگان و مهندسین عزیز این است که با بصیرت افزایی و شناخت زمان و نیازهای جامعه، ضمن روشنگری، با شناخت نیازهای صنعتی جامعه و با سخت کوشی، حربه تحریم را از دست دشمنان انقلاب خارج و آنان را از طمع تحریم صنعتی کشور ناامید کنید.
مهندسان و تحصیل کردگان جامعه ما، در خط مقدم مبارزه با دشمنان انقلاب و استکبار جهانی اند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، سرهنگ سعیدی معاون اجرایی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در همایش گرامیداشت روز مهندسی و بسیج مهندسین چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مهندسین و تحصیل کردگان جامعه ما در خط مقدم مبارزه با دشمنان انقلاب و استکبار جهانی اند.

وی گفت: امروز عمق استراتژیک آمریکا در منطقه ما، توسعه پروژه نیل تا فرات صهیونیسم و تسلط بر منابع انرژی منطقه مهم خاورمیانه است.

سعیدی ادامه داد: در این سوی خط مبارزه نیز ما ۳ عمق استراتژیک داریم. اولین عمق استراتژیک ما به عنوان منادیان اسلام ناب محمدی، هر مکانی است که مسلمانان در آن حضور دارند. در این عمق، ما ضمن معرفی اسلام ناب به جای اسلام داعشی و طالبانی و اسلام آمریکایی، جهانیان را با ایدئولوژی صحیح اسلام آشنا و از نفرت پراکنی و سیاه نمایی که امروز علیه مسلمانان می شود، جلوگیری می کنیم و هر روز بر جمعیت مشتاق اسلام ناب محمدی می افزاییم.

سعیدی ابراز داشت: دومین عمق استراتژیک ما کشورهای آمریکای لاتین است که زمانی بعنوان حیات خلوت آمریکا محسوب می شد اما امروز با اقداماتی که جمهوری اسلامی در آنجا انجام داده است، این کشورها به حامیان ما و مخالفان سرسخت امریکا و امپریالیسم مبدل شده اند.

سرهنگ سعیدی سومین عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران را کشورهای حوزه مدیترانه برشمرد و گفت: امروز بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم این حوزه در قالب نیروهای حزب الله در حال مبارزه با دشمنان جمهوری اسلامی هستند.

وی اظهار داشت: استرتژی آمریکا پس از فروپاشی شوروی، به جنگ تمدن ها تغییر یافت و بر همین مبنا آنان چندین جنگ را از جمله جنگ های افغانستان، عراق و جنگ های ۳۳، ۲۲، ۱۱، ۷ و ۵۱ روزه، در منطقه به راه انداختند اما برخلاف برنامه های هدف گذاری شده ی آنان، امریکایی ها نه تنها نتوانستند به اهداف خود برسند بلکه همه کشورهایی که آمریکایی ها به آنان حمله کردند، اکنون به سمت جمهوری اسلامی ایران گرایش پیدا کرده اند و این گرایشات به حول و قوه الهی روندی روزافزون دارد.

معاون اجرایی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) افزود: مرزهای استراتژیک ما اکنون فراتر از مرزهای مرز جغرافیایی کشور است و اقتداری که ما از این طریق به دست آورده ایم دشمنان جمهوری اسلامی را از فکر دست اندازی به کشور بازداشته است.

سرهنگ سعیدی در پایان بیان کرد: دشمنان جمهوری اسلامی با ملاحظه قدرت روزافزون ایران و پس از شکست در جنگ سخت علیه نظام، بحث فتنه انگیزی در کشور را در دستور کار خود قرار داده اند و وظیفه همه تحصیل کردگان و مهندسین عزیز این است که با بصیرت افزایی و شناخت زمان و نیازهای جامعه، به روشنگری و دفاع از انقلاب اسلامی بپردازید. و در کنار آن با شناخت نیازهای صنعتی جامعه و با سخت کوشی و پشتکار، انشاالله حربه تحریم را از دست دشمنان انقلاب خارج و آنان را از طمع تحریم صنعتی کشور ناامید کنید.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۰:۰۰

8 Feb 2020