۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۲۳۱۹۰
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان در گفت و گوی اختصاصی با جهانبین نیوز:

مصوبه اخیر مجلس ارزشمند و در راستای منویات امام خامنه ای و مطالبات توده ملت ایران است

مراد کاظمی: این مصوبه اولا در راستای منویات و خطوط قرمزی بوده است که مقام معظم رهبری، امام خامنه ای ترسیم نموده اند و ثانیا مطالبه و خواسته توده مردم ایران بوده است که به طرق مختلف ابراز داشته اند.
مصوبه اخیر مجلس ارزشمند و در راستای منویات امام خامنه ای و مطالبات توده ملت ایران است
مراد کاظمی دبیر حزب موتلفه اسلامی استان و کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار جهانبین نیوز درباره طرح الزام دولت به حفظ حقوق و دستاوردهای هسته‌ای کشور دانستن این اقدام نمایندگان مردم اظهار داشت: این مصوبه نمایندگان مجلس که در راستای وظیفه قانونی آنها را بوده است کار با ارزشی است که از دو جنبه می توان این امر را مناسب و ارزشمند دانست.

کاظمی در خصوص دلیل اول ارزشمند بودن این اقدام گفت: این مصوبه اولا در راستای منویات و خطوط قرمزی بوده است که مقام معظم رهبری، امام خامنه ای ترسیم نموده اند و ثانیا مطالبه و خواسته توده مردم ایران بوده است که به طرق مختلف ابراز داشته اند.

وی افزود: بارها دیده ایم که اقشار مختلف مردم با تفکر و فرهنگ های مختلف اعم از دانشگاهی و غیر دانشگاهی، بازاری، صنعتگر و ... در برابر زیاده خواهی های غرب ایستاده اند و حاضر نیستند زیر بار فشار و تهدید بروند و به هیچ کس هم اجازه نمی دهند امتیازی فراتر از این خطوط قرمز به زورگویان بدهد. لذا نمایندگان مردم طبعا خود را موظف دانستند که نظرات مردم و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را جنبه قانونی بدهند تا تیم محترم مذاکره کننده به لحاظ قانونی هم ملزم به عایت این موارد شوند.

معاون سیاسی امنیتی اسبق استانداری دلیل دیگر این اقدام ارزشمند را مقابله به مثل با طرح کنگره دانست و خاطرنشان کرد: مصوبه کنگره امریکا مبنی بر نظارت بر توافق احتمالی نهایت بی توجهی به ۱+۵ بوده و به معنی بی ارزش بودن نظرات این گروه در نظر کنگره امریکا است. لذا این اقدام نمایندگان مجلس مقابله به مثل منطقی و خوبی با این مصوبه زیاده خواهانه کنگره امریکاست.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان  در بخش دیگری از این گفت و گو با تاکید بر لزوم دقت نمایندگان در جزئیات این طرح گفت: در مورد تحریم ها کوچک ترین فاصله ای بین اقدامات ایران و رفع تحریم ها به معنی باخت و ضرر کشور خواهد بود. چرا که تجربه تاریخی ما می گوید هیچ اعتباری برای حرف طرف مقابل نمی توان قائل بود. همچنین باید طبق گفته رئیس جمهور محترم و سایر مسئولان همه تحریم ها به صورت یکجا کاملا لغو بشود نه تعلیق و مانند آن.

وی افزود: در باره بازرسی های آژانس طبق صحبت های آمانو موضوع مدنظر غرب پروتکل الحاقی و حتی بازرسی های فراتر از آن است که از هر مکان و در هر زمان اجازه بازرسی وجود داشته باشد و این امر مطلقا مورد پذیرش نیست. نه از سوی نظام و نه از طرف مرم. چرا که این بازرسان نوعا جاسوسانی هستند که ورودشان به مراکز حساس کشور بسیار خطرناک است و مجلس در این باره باید حساسیت ویژه ای داشته باشد.

کاظمی همچنین در باره موضوع تحقیق و توسعه اظهار داشت: لازم است در این زمینه نمایندگان محترم مجلس باید وارد جزیات شده و به طور دقیق نیازهای حال و آینده کشور از تعداد سانتریفیوژ، حدود و مکان ها و... را مشخص کنند.

انتهای پیام/۱۰۲۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۲:۳۰

30 Dec 2019