۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۲۸۱۴۰
مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري خبر داد؛

راه‌اندازي سامانه جامع ثبت‌نام مراسم اعتکاف در چهارمحال و بختياري

مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري گفت: سامانه جامع ثبت‌نام مراسم اعتکاف به نشاني www.etekafchb.ir در اين استان راه‌اندازي شده و علاقه‌مندان به حضور در اين مراسم معنوي مي‌توانند با مراجعه به اين سامانه اقدام به ثبت‌نام کنند.
راه‌اندازي سامانه جامع ثبت‌نام مراسم اعتکاف در چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام سيد جعفر مرتضوي مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با مشکات برين اظهار کرد: ارکان اصلي دين اسلام بايد در اعتکاف گنجانده شود چون و ما بايد به آن به عنوان اعتکاف يک ظرفيت بسيار خوب است که در جامعه نگاه کنيم.

وي با بيان اينکه دشمنان اسلام و کشور به دنبال به زانو درآوردن جوانان کشور هستند و اين را راهي براي رسدن به اهداف خود مي‌دانند تصريح کرد: دشمن از طريق رسانه‌ها حوزه فرهنگي را هدف قرار داده اما خوشبختانه حضوربيش از يک ميليون و ۵۰۰ هزار معتکف در کل کشور در سال گذشته نشان از توجه مردم به مباني اسلامي دار.

مرتضوي اضافه کرد: اعتکاف در گذشته نيز وجود داشته است و مي‌توان نشانه وجود آن را در آيه ۱۲۵ سوره بقره مشاهده کرد.

مديرکل تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري از راه‌اندازي سامانه جامع ثبت‌نام مراسم اعتکاف به نشاني www.etekafchb.ir خبر داد و تاکيد کرد: علاقه‌مندان به حضور در اين مراسم معنوي مي‌توانند با مراجعه به اين سامانه اقدام به ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۳:۲۹

27 Dec 2019