۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱
کد مطلب : ۱۶۳۵۰
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در دیدار معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

حل مشکلات مردم چهارمحال و بختیاری حمایت ویژه دولت را می‌طلبد

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری حل مشکلات مردم این استان را نیازمند توجه ویژه دولت تدبیر و امید دانست.
حل مشکلات مردم چهارمحال و بختیاری حمایت ویژه دولت را می‌طلبد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام پیش‌ازظهر امروز در دیدار معاون اجرایی رئیس‌جمهور اظهار کرد: رفع مشکلات کشور به خصوص در استان چهارمحال و بختیاری نیازمند توجه ویژه دولت تدبیر و امید است.

وی افزود: نگاه جامع دولت یازدهم به مسائل مختلف، برای مردم امید ایجاد می‌کند و امیدوارم این روند تا رفع کامل مشکلات مردم بخصوص در استان چهارمحال و بختیاری ادامه داشته باشد.

نکونام چهارمحال و بختیاری را جزء استان‌های کمتر توسعه‌یافته کشور برشمرد و گفت: دولت باید با برنامه‌ریزی‌های علمی و اصولی در راستای ایجاد جهش در این استان و ارتقای همه‌جانبه آن اقدامات ویژه‌ای را عملیاتی کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان داشت: به همین منظور باید زمینه‌های سرمایه‌گذاری در چهارمحال و بختیاری فراهم و امکانات فرهنگی، اجتماعی و عمرانی تقویت شوند.

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: مشکلات در استان چهارمحال و بختیاری بسیار زیاد است و در برخی موارد با وجود حمایت‌های انجام شده باز این مشکلات برطرف نشده که این امر توجه ویژه دولت تدبیر و امید در این زمینه را می‌طلبد.

شایان ذکر است معاون اجرایی رئیس‌جمهور صبح امروز به استان چهارمحال و بختیاری برای هماهنگ کردن شرایط سفر هیئت دولت به این استان سفر کرده و در حال حاضر بعد از دیدار با نماینده ولی‌فقیه در این استان برای شرکت در نشست شورای برنامه‌ریزی راهی استانداری شده است.

انتهای پیام/خ ز/
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

حاج محمد
حاج آقا نکونام سلام
لطفا شما شخصا بخشداری کیار شرقی به مرکزیت دزک را پیگیری بفرمایید چون این مردم ولایت مدار و شهیدپرور و زحمت کش واقعا کسی را ندارند و در حقشان اجحاف شده است

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۸:۲۲

15 Jan 2020