۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
کد مطلب : ۳۲۳۷۰
از اول سال تاکنون صورت گرفت

بارش باران در کوهرنگ از مرز 541 ميليمتر گذشت

کارشناس هواشناسي کوهرنگ مي گويد با بارش 156 ميليمتري روزهاي گذشته از اول سال تاکنون بيش از 541 ميليمتر بارش در کوهرنگ داشته ايم.
بارش باران در کوهرنگ از مرز 541 ميليمتر گذشت
به گزارش جهانبین نیوز، کارشناس هواشنايي شهرستان کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر از افزايش بارندگي ها به نسبت سال گذشته خبر داد.

منصور مهري بابادي افزود: بارش باران که از روز يکشنبه در شهرستان آغاز شده است تا چند روز آينده ادامه خواهد داشت.

وي با بيان اينکه در سال جديد بارش ها افزايش داشته اند، گفت: تا صبح امروز سه شنبه 7 ديماه بيش از 156 ميليمتر بارش باران داشتيم که از اول سال تاکنون به 541 ميليمتر رسيده است که همين بارش در سال گذشته 424 ميليمتر بوده است.

مهري بابادي اوج بارش را عصر امروز اعلام کرد و گفت: همشهريان عزيز توجه داشته باشند که معابر ، خيابانها سيلاب جاري خواهد شد و دره ها پر از آب خواهند شد و مراقب باشند.

کارشناس هواشنايي اداره هواشناسي کوهرنگ بيان کرد بارش ها همچنان ادامه خواهد داشت و پيش بيني مي شود تا صبح جمعه ادامه خواهد داشت.

منصور مهري بابادي تصريح کرد: با بارش باران طي 24 ساعت گذشته، ارتفاع 45 سانتي‌متري برف در کوهرنگ به 15 سانتي‌متر رسيده است.
 
مهري بابادي با اشاره به بارندگي‌هاي 24 ساعت گذشته در سطح کوهرنگ، آبگرفتگي معابر و طغيان رودخانه‌ها را براي شهرستان پيش‌بيني کرد.

انتهاي پيام1022ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۲۳:۰۸

3 Jan 2020