۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۳۶۳۳۰
عضو شوراي اسلامي شهر شهرکرد:

دفاع مقدس صفحه اي جاوداني که تکرار نخواهد شد

عضو شوراي اسلامي شهر شهرکرد گفت: دفاع مقدس صحنه اي جاودانه اي است که در طول تاريخ تکرار نخواهد شد.
دفاع مقدس صفحه اي جاوداني که تکرار نخواهد شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ فرهاد رئيسي عضو شوراي شهر شهرکرد در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و تسليت ايام محرم اظهار کرد: ما در هشت سال دفاع مقدس توانستيم در مقابل تمام ظلم و استکبار و رژيم عراق مقاومت کنيم.

وي تصريح کرد: مابه همه جهانيان ثابت کرديم که در مقبل رژيم عراق مقاومت کرده و حقانيت خودمان را توانستيم ثابت کنيم.

رئيسي مصادف شدن ايام محرم و هفته دفاع مقدس را فرصتي براي وحدت مردم و اعتقاد به فرهنگ ايثار و شهادت دانست و اذعان داشت: شايد چيزي که بيشترين تاثير را در عزم مردم و در زمان جنگ داشته اعتقاد به فرهنگ شهادت و ايثاري بود که امام حسين (ع) سفارش کرد.

وي با بيان اينکه امروز جامعه ما نياز دارد که فرهنگ ايثار و شهادت در آن حاکم باشد اذعان داشت: بيشترين خلعي که امروز احساس مي شود فاصله گرفتن از فرهنگي است که در زمان دفاع مقدس در فرهنگ ما جاري و ساري بود.

رئيسي با اذعان بر اينکه در دوران هشت سال دفاع مقدس فرهنگ خود باوري در وجود جوانان ما شکل گرفت بيان داشت: در دوران دفاع مقدس جوانان ما با توکل بر خدا هر کاري را اراده مي کردند انجام مي دادند و همين جوان ها خيلي از تاکتيک هاي دنيا را که در صحنه هاي طلايي شکل گرفته بود به جهانيان نشان دادند.

وي يادآور شد: اگر ميبينيم خيلي از فرماندهان ما مثل همت در زمان جنگ يک لشکر را فرماندهي مي کردند و در خيلي از عمليات ها خودشان تاکتيک هاي جديد نظامي را به نمايش مي گذارند ناشي از فرهنگ خود باوري است .

عضو شوراي شهر شهرکرد گفت: زدن نمايشگاه ها در راستاي دفاع مقدس خيلي از مسائلي که امروز جامعه ما از آن ها دور مانده را برايشان زنده و يادآوري مي کند که از يادشان نرود .

رئيسي افزود: اگر امروز امنيت و رفاه و آسايش داريم ناشي از رشادت ها، شهادت ها و اسارت هايي بود که در طول هشت سال دفاع مقدس اتفاق افتاد.

وي با بيان اينکه امروز بيشتر ما فرهنگ عاشورايي را نياز داريم خاطر نشان کرد: امروز بايد در جامعه فرهنگ عاشورايي ايجاد شود ، اقتصاد مقاومتي و مبارزه با مفاسد اجتماعي شکل گيرد.

رئيسي با اشاره به اينکه امروز خيلي از مسائل تنوير افکار جوانان و نشان دادن راه به آن ها است بيان داشت: اگر عدالت اجتماعي شکل گيرد در کنارش مظهر عدالت و انسانيت در اين فرهنگ شکل مي گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۲:۱۵

29 Dec 2019