۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۳۷۳۲۰
معاون سازمان پدافند غيرعامل کشور

يکي از دستاوردهاي دفاع مقدس، تربيت فرماندهان بزرگ همچون حاج قاسم سليماني

معاون سازمان پدافند غيرعامل کشور گفت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس دستاوردهاي فراواني براي کشور عزيز ما داشت از جمله آنها فرهنگ دفاع مقدس، قدرتمند شدن ارتش و سپاه، تربيت فرماندهان بزرگ همچون حاج قاسم سليماني دارد.
يکي از دستاوردهاي دفاع مقدس، تربيت فرماندهان بزرگ همچون حاج قاسم سليماني
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، سردار غلامعلي حيدري  در يادواره 14 شهيد فرهنگي شهرستان گفت: هفته بسيج فرصتي است که تدبر کنيم و ببينيم در هشت سال دفاع مقدس چه اتفاقي رخ داد، چه گذشت که هرچه پيش مي‌رويم ياد خاطره شهدا 8 سال دفاع مقدس زيباتر و تازه‌تر مي‌شود.

وي در ادامه افزود: زيبايي 8 سال دفاع مقدس را تنها مي‌توان در حادثه عاشورا جستجو کرد، چرا ياد شهدا را گرامي مي‌داريم، چون شهدا راه امام حسين (ع) را ادامه دادند و اين نور خدايي است خاموش شدني نيست.

حيدري  خاطرنشان کرد: در بين شهدا بسيار شهدايي داشتيم از دانش‌آموز تا فرهنگي که در کنار هم دفاع کردند و اين مهم به دست بزرگ‌مرد تاريخ رقم خورد، امام خميني (ره) با معماري بي‌بديل و با دستور الهام‌بخش خود بسيج اين شجره طيبه را بنا نهاد و با شروع کار بسيج جنگ آغاز شد و بسيج به کمک نيروهاي مسلح رفت.

معاون سازمان پدافند غيرعامل کشور اظهار داشت: در جنگ‌هاي قبل بسياري از مناطق کشور ازدست‌داده بوديم و تنها در هشت سال دفاع مقدس يک وجب از خاک به رهبري امام و رشادت شهدا جدا نشد.

حيدري تصريح کرد: دستاوردهاي فراواني دفاع مقدس براي کشور عزيز داشت ازجمله فرهنگ دفاع مقدس، قدرتمند شدن ارتش و سپاه، تربيت فرماندهان بزرگ همچون حاج قاسم سليماني، منتقل کردن تجربه و آموزش به جبهه مقاومت، تحول در صنعت دفاع و وحدت و انسجام

معاون سازمان پدافند غيرعامل کشور در اين يادواره اظهار کرد: در شرايط سخت جنگ تحميلي و مشکلات فراواني که وجود داشت رزمندگان ما خم به ابرو نمي‌آوردند و جانانه براي اين نظام و ارزش‌هايشان ايستادند.

وی اضافه کرد: امروزه کشورهاي متجاوز جهان که کارنامه آن‌ها در زمينه حقوق بشر و حمله به کشورهاي ديگر  مشخص است قصد دارند با توسل به تعابير بشردوستانه يا مصوبات سازمان ملل توان موشکي ما را محدود کنند.

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۹:۳۸

30 Dec 2019