۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۴۰۳۸۰
امام جمعه شهر اردل:

ایستادگی در مقابل زورگویان و ظالمان پیام بزرگ دفاع مقدس/دشمنی آمریکا با ایران در دفاع مقدس کاملا آشکار شد

امام جمعه شهر اردل گفت: حمایت آمریکا از رژیم بعثی عراق در جنگ علیه ایران روند تدریجی و رو به فزونی داشته که با ایستادگی و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اهداف شوم این رژیم جنایتکار برملا شد.
ایستادگی در مقابل زورگویان و ظالمان پیام بزرگ دفاع مقدس/دشمنی آمریکا با ایران در دفاع مقدس کاملا آشکار شد
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مهرداد بهرامی امام جمعه شهر اردل در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به خطبه ۲۰۳ نهج البلاغه"إنّما الدُّنيا دارُ مَجازٍ، و الآخِرةُ دارُ قَرارٍ، فَخُذُوا مِن مَمَرّكُم لِمَقَرِّكُم" اظهار داشت: شرح و ترجمه این خطبه این است که اى مردم، اين دنيا سرايى است كه گذرگاه شماست و آخرت، سرايى است پايدار. پس از اين سراى كه گذرگاه شماست براى آن سراى كه قرارگاه شماست، توشه برگيريد.

حجت السلام بهرامی فرمود: امام علی(ع) در اين خطبه كوتاه و پرمعنا به نکاتی چون دنيا گذرگاهى بيش نيست و جايگاه اصلى انسان سراى آخرت است و بايد از اين گذرگاه براى منزلگاه حقيقى بهره گيرى كرد، انسان بايد روح خود را از دنيا بيرون فرستد پيش از آنكه جسم او بيرون مى رود، دنيا دار امتحان و صحنه آزمون است، هنگام خروج انسان از دنيا مردم به اموالى كه از خود باقى گذاشته مى نگرند و فرشتگان به اعمالى كه از پيش فرستاده اند اشاره می‌کند.


وی افزود: بسيارى از مشکلات از اينجا ناشى مى شود که انسان دنيا را سراى باقى مى نگرد، از اين رو به اندوختن مال و ثروت، از هر طريق و به هر قيمت مى پردازد و در صرف آن براى مقاصد خير بخل مى ورزد و بر اين اساس مرتکب اعمال خلاف فراوانى مى شود و توبه را به تأخير مى اندازد.

ایستادگی در مقابل زورگویان و ظالمان پیام بزرگ دفاع مقدس/دشمنی آمریکا با ایران در دفاع مقدس کاملا آشکار شد

امام جمعه شهر اردل در بخش دیگر خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اردل با اشاره به در پیش بودن سالروز آغاز جنگ تحمیلی افزود: هفته دفاع مقدس را پیش رو داریم که نشان دهنده هشت سال دفاع همه جانبه اقوام مختلف ایران اسلامی علیه دشمن بعثی بود که سرانجام پیروز شدیم.

بهرامی گفت: حمایت آمریکا از رژیم بعثی عراق در جنگ علیه ایران روند تدریجی و رو به فزونی داشته که با ایستادگی و جانفشانی های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اهداف شوم این رژیم جنایتکار برملا شد.

وی بیان کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثار جانبازان، آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و انتقال فرهنگ مقاومت که همان فرهنگ عاشورایی است به نسل های امروز از وظایف عمده ما در شرایط کنونی است.

امام جمعه شهر اردل ادامه داد: همچنین طی هفته آینده و در روز پنجم مهرماه سالروز شکست حصر آبادان را پیش رو داریم که یکی از عملیات های ویژه ایران در دوران دفاع مقدس بشمار می رود که همه جهانیان از این عملیات متعجب شدند.

بهرامی با اشاره به فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید افزود: مدارس بهترین فرصت برای آموختن درس ایثار و فداکاری به دانش آموزان است.

انتهای پیام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۶:۱۵

27 Dec 2019