۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۳۷۲۳۰
معاون برنامه‌ريزي سازمان برنامه‌وبودجه استان

پرداخت تسهيلات کم بهره به طرح هاي کشاورزي و دامپروري مناطق روستايي

معاون برنامه‌ريزي سازمان برنامه‌وبودجه استان در سفر به فارسان از پرداخت 400 ميليارد تومان تسهيلات کم‌بهره جهت نرخ بيکاري در روستاهاي استان خبر داد.
پرداخت تسهيلات کم بهره به طرح هاي کشاورزي و دامپروري مناطق روستايي
به گزارش جهانبین نیوز، علیرضا شجاعي در گفتگو با پيرغار گفت: در راستاي کاهش نرخ بيکاري جوانان در استان و به‌ويژه در مناطق روستايي کارهايي مستمري صورت گرفته تا بتوانيم اين امر مهم را به نتيجه برسانيم.

وي در ادامه افزود: در پي ابلاغ قانون توسعه اشتغال‌زايي سازمان مديريت برنامه‌ريزي استان به‌عنوان دستگاه ناظر و راهبر سسلسه جلساتي برگزار مي‌شود که در اين جلسات در خدمت دهياران روساي محترم شوراهاي اسلامي روستاها هستيم و ابعاد طرح را تبيين مي‌کنيم.

وي خاطرنشان کرد: در قالب اين طرح بيش از 400 ميليارد تومان تسهيلات کم‌بهره و بلندمدت به مناطق روستايي استان اختصاص داده‌شده است.

بايد در امر رونق مناطق گردشگري کوشا باشيم

وي اظهار داشت: جوانان جوياي کار و متقاضي دريافت اين تسهيلات مي‌توانند با ارائه طرح‌هاي پيشنهادي مختلف دام‌پروري، کشاورزي و گردشگري از اين تسهيلات استفاده کنند و در امر رونق مناطق گردشگري نيز کوشا باشند.

وي بابيان اينکه در مناطق روستايي ما فرصت اشتغال زيادي وجود دارد، اظهار داشت:ايجاد فرصت شغلي در بين روستائيان به‌مراتب بيشتر از شهرها مي‌باشد و اين نيازمند همت و تغيير نگرش بين مردم و مديران مي‌باشد

انتهاي پيام1022ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۴:۱۹

30 Dec 2019